AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1121 Del Skrevet 9. juli 2014 I min leilighet har det var 75-87% luftfuktighet i tre døgn. Er ikke rart vi sliter. Anonymous poster hash: 56083...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 9. juli 2014 #1122 Del Skrevet 9. juli 2014 Er det bare meg som synes det har vært utrolig klamt og svært fuktig luft de siste dagene (i Oslo)? Jeg er vanligvis en person som ikke svetter så lett, men de siste dagene har klærne nærmest klistret seg til huden etter at jeg har vært ute en tur. Veldig ubehagelig både inne og ute. Ikke bare deg! Får ikke sove om nettene pga varmen, jeg ligger bare og snur dyna hele tiden og det hjelper lite å åpne vinduet. I går var jeg ute og kjørte, og da jeg gikk ut av bilen kjentes det som jeg var våt på hele rumpa og lårene. Glad jeg hadde svart bukse... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. juli 2014 #1123 Del Skrevet 9. juli 2014 Akkurat nå er det grusomt! Jeg bare lengter til en skikkelig tordenskur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 9. juli 2014 #1124 Del Skrevet 9. juli 2014 Syns luftfuktigheten er den verste. Blææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2014 #1125 Del Skrevet 9. juli 2014 31 i morgen? Jeg er så ineffektiv og tåkete i hodet at det er klinn umulig å gjøre noe vettugt på jobben. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1126 Del Skrevet 9. juli 2014 Kjøleteppe vil jeg også ha, hvor får man tak i? Nå har det blitt så varmt at det ikke hjelper med vind en gang, vindkastene som kommer nå er jo glovarme. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 9. juli 2014 #1127 Del Skrevet 9. juli 2014 Over 30 grader her, jeg døøøøør. Finnes ikke behagelig, forstå det den som kan at enkelte reiser frivillig til syden om sommeren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. juli 2014 #1128 Del Skrevet 9. juli 2014 31 grader i skyggen og 45 i sola hos meg nå, jeg takler varmen godt men dette er jo helt på jordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2014 #1129 Del Skrevet 9. juli 2014 Kjøleteppe vil jeg også ha, hvor får man tak i? Nå har det blitt så varmt at det ikke hjelper med vind en gang, vindkastene som kommer nå er jo glovarme. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Dyrebutikk :D Jeg har ett som kjøler seg ned av seg selv, og et som må dynkes i vann, men som holder på kulda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1130 Del Skrevet 9. juli 2014 Dyrebutikk :D Jeg har ett som kjøler seg ned av seg selv, og et som må dynkes i vann, men som holder på kulda! Høres deilig ut, får dyra også låne dem? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1131 Del Skrevet 9. juli 2014 Over 30 grader her, jeg døøøøør. Finnes ikke behagelig, forstå det den som kan at enkelte reiser frivillig til syden om sommeren.... Der har man aircondition på rommet, strand og badebasseng og mulighet til å ta billig taxi hvor som helst. Derfor trives jeg der Anonymous poster hash: c7b8e...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1132 Del Skrevet 9. juli 2014 Og ikke hjelper det å klage, "for vi er jo så heldige som endelig får litt sommer" Jeg vil slå til folk som sier den setningen der!!! Anonymous poster hash: 08a22...a56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 9. juli 2014 #1133 Del Skrevet 9. juli 2014 Der har man aircondition på rommet, strand og badebasseng og mulighet til å ta billig taxi hvor som helst. Derfor trives jeg der Anonymous poster hash: c7b8e...951 Jeg foretrekker en middels norsk sommer, jeg Har vært i syden på sommeren en gang, aldri mer! Kan godt dra dit på vinteren eller om høsten, men sommeren var altfor varm. Klarta ikke gjøre noe som helst, hvis det er så varmt at man må være inne der det er aircondition og ta taxi overalt, så ser jeg ikke helt poenget med å dra Da er det bedre å være hjemme hvor jeg klarer å være ute, uten å dø av heteslag. Nå er det riktig nok over 30 grader hjemme, men det er heldigvis ikke hverdagskost, og forhåpentligvis synker temperaturen om kort tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 9. juli 2014 #1134 Del Skrevet 9. juli 2014 31 grader ute. Jeg har dødd 18 ganger idag, svettet 24 liter og hatet verden 60 ganger 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1135 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg foretrekker en middels norsk sommer, jeg Har vært i syden på sommeren en gang, aldri mer! Kan godt dra dit på vinteren eller om høsten, men sommeren var altfor varm. Klarta ikke gjøre noe som helst, hvis det er så varmt at man må være inne der det er aircondition og ta taxi overalt, så ser jeg ikke helt poenget med å dra Da er det bedre å være hjemme hvor jeg klarer å være ute, uten å dø av heteslag. Nå er det riktig nok over 30 grader hjemme, men det er heldigvis ikke hverdagskost, og forhåpentligvis synker temperaturen om kort tid. Jo, men på dagtid er man jo på stranda eller ved bassenget og så slipper man å gå fordi man kan ta taxi overalt Herlig. Men det er jo selvsagt veldig kjekt med nydelig sommer i Norge også. Jeg tåler varme om jeg vet at jeg kan bade når jeg vil Anonymous poster hash: c7b8e...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 9. juli 2014 #1136 Del Skrevet 9. juli 2014 Skulle ønske jeg fikk plass i kjøleskapet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. juli 2014 #1137 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Det er helt jævlig. Og problemet er også at lufteanlegget/air condition-anlegget på jobben ikke fungerer. I dag var det 31 grader i snitt inne. Jeg får så vondt i hodet, klarer nesten ikke å spise og føler meg generelt uvel. Jeg tar resorb for å unngå dehydrering. Faktisk lengter jeg til Tyrkia og ferien i midten av august. Selv om det er varmere der så kommer vi til å ha air condition og tilgang til badevann hele dagen. Og det klarer jeg å overleve. Å derimot jobbe og i det hele tatt ha det slik som det er nå er jævlig. I morgen skal vi derimot bade etter jobb. Samboer som har ferie skal lage nistemiddag og så bare drar vi av sted til stranda. Det skal bli deilig! Mvh Yvonne Endret 9. juli 2014 av Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 #1138 Del Skrevet 9. juli 2014 Det hørtes deilig ut Yvonne. Ettermiddagen på stranda, når "de andre" har gått hjem er å anbefale! Jeg har spylt hellene i hagen med kaldt vann og satt meg godt til rette i skyggen. Løfter kun to fingre, og det er de jeg skriver med i denne stund. Må vel snart spyle litt igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. juli 2014 #1139 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Oh yes, jeg gleder meg! Det blir årets første bad også. Blir godt å få kjølt seg ned. Samboer tok meg med på restaurant i stad fordi ingen av oss orket å lage middag, og jeg var så grinete og irritabel at jeg tror han skjønte at det beste var å få meg inn på en restaurant MED air condition. Mvh Yvonne Endret 9. juli 2014 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 #1140 Del Skrevet 9. juli 2014 Fine samboeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå