Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Og man velger heller å stå oppreist i 12 timer enn å sitte på en plaststol

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ser på langtidsvarslet at det kan bli bedre om en ukes tid. Men det er sjelden det stemmer i vår favør. Nå får vi bare "se frem" til en uke med 22-23 grader og sol, som i virkeligheten beter 27-30 grader i sola.

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer jeg bor har det vært herlig de siste dagene, 10 grader på morgenkvisten i dag. Og nå har sola snudd! :bolledeig: Vi har dessverre mye varme i vente enda, men det går ihvertfall mot mørkere tider.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jer jeg bor har det vært herlig de siste dagene, 10 grader på morgenkvisten i dag. Og nå har sola snudd! :bolledeig: Vi har dessverre mye varme i vente enda, men det går ihvertfall mot mørkere tider.

Du høres akkurat ut som meg, når jeg sier sånt til vennene mine blir de :sjokkert:. Vi feirer sankthans av ulike årsaker, for å si det sånn. :laugh:

Nå kom det et kraftig regnskyll her. :danse:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, nå sa de på nyhetene at folk har bestilt seg sydenturer på dagen og flykter fra "uværet". :fnise: Tenk om det var like lett for oss varmehatere å flykte...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Er det bare meg som synes det har vært utrolig klamt og svært fuktig luft de siste dagene (i Oslo)? Jeg er vanligvis en person som ikke svetter så lett, men de siste dagene har klærne nærmest klistret seg til huden etter at jeg har vært ute en tur. Veldig ubehagelig både inne og ute.

Endret av Sofie_22
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke for å være vulgær, men selv om jeg sover naken og bruker en lett sommerdyne, våkner jeg hver morgen klissvåt av svette. Sover alltid med åpent vindu, og selv om jeg erstatter dyna med et laken, går det toppen noen timer, så er det rinse and repeat.

Anonymous poster hash: 85608...c48
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Er det bare meg som synes det har vært utrolig klamt og svært fuktig luft de siste dagene (i Oslo)? Jeg er vanligvis en person som ikke svetter så lett, men de siste dagene har klærne nærmest klistret seg til huden etter at jeg har vært ute en tur. Veldig ubehagelig både inne og ute.

Nei det er ikke bare deg. Svetter overalt, inne som ute, til og med når jeg bare sitter helt stille ....! Også hjelper det ikke å åpne vinduer, for det er jo varmt ute også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke bare deg. Svetter overalt, inne som ute, til og med når jeg bare sitter helt stille ....! Også hjelper det ikke å åpne vinduer, for det er jo varmt ute også.

Og ikke hjelper det å klage, "for vi er jo så heldige som endelig får litt sommer"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg. Ja, føler det eneste som hjelper er å ta seg en dusj (men det hjelper ikke særlig lenge). Natten er også ille, sover så dårlig når det er så utrolig varmt og klamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det vi er så heldige å ha denne friplassen til.

Her kan vi klage så høyt og ofte vi vil! :biggrin:

Ja, det har vært fryktelig klamt og ekkelt i dag her også.

Jeg har funnet frem et vakkert, isblått frostbilde som bakgrunn.

Det hjalp litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, nå sa de på nyhetene at folk har bestilt seg sydenturer på dagen og flykter fra "uværet". :fnise: Tenk om det var like lett for oss varmehatere å flykte...

Hva med sommerferie på Svalbard? Det hadde vært noe. :laugh:

Anonymous poster hash: d92f5...ed0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med sommerferie på Svalbard? Det hadde vært noe. :laugh:

Anonymous poster hash: d92f5...ed0

Har tenkt tanken, ja..

Anonymous poster hash: 85608...c48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av dem som elsker varme, men heller ikke jeg har noe til overs for dette været som er i Osloområdet nå. Typisk før-torden-vær, klamt og ubehagelig. Blir alltid i dårlig form av vær som det her, har noen ganger blitt så ille at jeg nesten har måttet dra hjem fra fester o.l. fordi jeg ble så værsyk.

Nei, gi meg gjerne varme, men ikke denne trykkende og klamme luften! Men men, det går jo over til slutt :) Og plantene er sikkert veldig fornøyde nå, trenger jo litt næring de òg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er HELT grusomt. Det går ikke an å sove skikkelig, det er klamt og grusomt å jobb.. Det er... uæææ. Alt er forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å krepere! Jeg har forskansa meg på pc-rommet (det kaldeste rommet i huset), og bikkjene er ute i hundegården hvor de har skygge, basseng og kalde steiner å ligge på! Vurderer å gå til innkjøp av stort kjøleteppe til bikkjene og legge meg på det istedenfor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deilig å ha varmepumpe med aircondition i stua :)

Anonymous poster hash: 38e93...cfd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...