MalloryK Skrevet 14. juni 2014 #1101 Del Skrevet 14. juni 2014 Og man velger heller å stå oppreist i 12 timer enn å sitte på en plaststol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1102 Del Skrevet 14. juni 2014 Ser på langtidsvarslet at det kan bli bedre om en ukes tid. Men det er sjelden det stemmer i vår favør. Nå får vi bare "se frem" til en uke med 22-23 grader og sol, som i virkeligheten beter 27-30 grader i sola. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 22. juni 2014 #1103 Del Skrevet 22. juni 2014 Jer jeg bor har det vært herlig de siste dagene, 10 grader på morgenkvisten i dag. Og nå har sola snudd! Vi har dessverre mye varme i vente enda, men det går ihvertfall mot mørkere tider. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1104 Del Skrevet 22. juni 2014 Jer jeg bor har det vært herlig de siste dagene, 10 grader på morgenkvisten i dag. Og nå har sola snudd! Vi har dessverre mye varme i vente enda, men det går ihvertfall mot mørkere tider. Du høres akkurat ut som meg, når jeg sier sånt til vennene mine blir de . Vi feirer sankthans av ulike årsaker, for å si det sånn. Nå kom det et kraftig regnskyll her. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1105 Del Skrevet 22. juni 2014 Haha, nå sa de på nyhetene at folk har bestilt seg sydenturer på dagen og flykter fra "uværet". Tenk om det var like lett for oss varmehatere å flykte... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 8. juli 2014 #1106 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Er det bare meg som synes det har vært utrolig klamt og svært fuktig luft de siste dagene (i Oslo)? Jeg er vanligvis en person som ikke svetter så lett, men de siste dagene har klærne nærmest klistret seg til huden etter at jeg har vært ute en tur. Veldig ubehagelig både inne og ute. Endret 8. juli 2014 av Sofie_22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1107 Del Skrevet 8. juli 2014 Ikke for å være vulgær, men selv om jeg sover naken og bruker en lett sommerdyne, våkner jeg hver morgen klissvåt av svette. Sover alltid med åpent vindu, og selv om jeg erstatter dyna med et laken, går det toppen noen timer, så er det rinse and repeat. Anonymous poster hash: 85608...c48 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 8. juli 2014 #1108 Del Skrevet 8. juli 2014 Er det bare meg som synes det har vært utrolig klamt og svært fuktig luft de siste dagene (i Oslo)? Jeg er vanligvis en person som ikke svetter så lett, men de siste dagene har klærne nærmest klistret seg til huden etter at jeg har vært ute en tur. Veldig ubehagelig både inne og ute. Nei det er ikke bare deg. Svetter overalt, inne som ute, til og med når jeg bare sitter helt stille ....! Også hjelper det ikke å åpne vinduer, for det er jo varmt ute også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 8. juli 2014 #1109 Del Skrevet 8. juli 2014 Nei det er ikke bare deg. Svetter overalt, inne som ute, til og med når jeg bare sitter helt stille ....! Også hjelper det ikke å åpne vinduer, for det er jo varmt ute også. Og ikke hjelper det å klage, "for vi er jo så heldige som endelig får litt sommer" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 8. juli 2014 #1110 Del Skrevet 8. juli 2014 Nei det er ikke bare deg. Svetter overalt, inne som ute, til og med når jeg bare sitter helt stille ....! Også hjelper det ikke å åpne vinduer, for det er jo varmt ute også. Godt å høre at det ikke bare er meg. Ja, føler det eneste som hjelper er å ta seg en dusj (men det hjelper ikke særlig lenge). Natten er også ille, sover så dårlig når det er så utrolig varmt og klamt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2014 #1111 Del Skrevet 8. juli 2014 Det er det vi er så heldige å ha denne friplassen til.Her kan vi klage så høyt og ofte vi vil! Ja, det har vært fryktelig klamt og ekkelt i dag her også.Jeg har funnet frem et vakkert, isblått frostbilde som bakgrunn.Det hjalp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1112 Del Skrevet 8. juli 2014 Haha, nå sa de på nyhetene at folk har bestilt seg sydenturer på dagen og flykter fra "uværet". Tenk om det var like lett for oss varmehatere å flykte... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Hva med sommerferie på Svalbard? Det hadde vært noe. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1113 Del Skrevet 8. juli 2014 Hva med sommerferie på Svalbard? Det hadde vært noe. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Har tenkt tanken, ja.. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1114 Del Skrevet 8. juli 2014 Værvarsel for Svalbard: http://www.yr.no/sted/Norge/Svalbard/ Det ser bra ut dette her :-) Anonymous poster hash: d92f5...ed0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2014 #1115 Del Skrevet 8. juli 2014 Vakkert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 8. juli 2014 #1116 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg er en av dem som elsker varme, men heller ikke jeg har noe til overs for dette været som er i Osloområdet nå. Typisk før-torden-vær, klamt og ubehagelig. Blir alltid i dårlig form av vær som det her, har noen ganger blitt så ille at jeg nesten har måttet dra hjem fra fester o.l. fordi jeg ble så værsyk. Nei, gi meg gjerne varme, men ikke denne trykkende og klamme luften! Men men, det går jo over til slutt Og plantene er sikkert veldig fornøyde nå, trenger jo litt næring de òg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2014 #1117 Del Skrevet 9. juli 2014 Dette er HELT grusomt. Det går ikke an å sove skikkelig, det er klamt og grusomt å jobb.. Det er... uæææ. Alt er forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2014 #1118 Del Skrevet 9. juli 2014 Værvarsel for Svalbard: http://www.yr.no/sted/Norge/Svalbard/ Det ser bra ut dette her :-) Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Var på Svalbard på ferie noen uker siden. Kan bare si det var helt nydelig (selv om jeg ble forferdelig forkjøla men allikevel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2014 #1119 Del Skrevet 9. juli 2014 Holder på å krepere! Jeg har forskansa meg på pc-rommet (det kaldeste rommet i huset), og bikkjene er ute i hundegården hvor de har skygge, basseng og kalde steiner å ligge på! Vurderer å gå til innkjøp av stort kjøleteppe til bikkjene og legge meg på det istedenfor :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1120 Del Skrevet 9. juli 2014 Deilig å ha varmepumpe med aircondition i stua Anonymous poster hash: 38e93...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå