Nevian Skrevet 6. august 2013 #1001 Del Skrevet 6. august 2013 Drømmeoverskrift på Adresseavisa her: Farvel til sommervarmen! Fra i morgen er det slutt på sommervarmen i nærmere ti dager framover. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2013 #1002 Del Skrevet 7. august 2013 Fy F! Skjønner at denne siste måneden - innspurten og krampetrekningen før første høstdag - må moder natur skvise fra seg en luftfuktighet, vindstille og hete, lik den de har i India. I hate It så inni hampen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 7. august 2013 #1003 Del Skrevet 7. august 2013 Altså, jeg liker fint vær, men helst ikke over 25 grader. Var i Paris i midten av juli. 34 grader, stekende sol og vindstille. Trodde jeg skulle krepere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1004 Del Skrevet 8. august 2013 Endelig en deilig dag. Håper dette er begynnelsen på slutten av sommeren, og ikke slutten på begynnelsen! Følgende hjertesukk ble overhørt på jobben i dag: Det bare regner og regner hele tiden Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 8. august 2013 #1005 Del Skrevet 8. august 2013 Altså, jeg liker fint vær, men helst ikke over 25 grader. Var i Paris i midten av juli. 34 grader, stekende sol og vindstille. Trodde jeg skulle krepere! Var også i Paris i midten av juli. Kjæresten min dro meg med overalt, vi gikk og gikk. Han storkoste seg i varmen, jeg trodde jeg skulle få heteslag etter 5 minutter ute (ofte hørt fra meg: "herreguuud..kan vi sette oss i skyggen snaart?". Men vi tok oss en liten siesta på hotellrommet midt på dagen omtrent hver dag. Slappet av og kjølte oss ned, airconditionen var min beste venn! Akkurat nå synes jeg det er en herlig temperatur. Gjør meg ingenting at det regner, nå klarer jeg faktisk å tenke klart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 13. august 2013 #1006 Del Skrevet 13. august 2013 7,6 grader i dag morges!!!!!! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1007 Del Skrevet 13. august 2013 7,6 grader i dag morges!!!!!! Hurra! Heldiggris, er du på Spitsbergen? :o Noe bedre har det blitt her også, synes nesten 20 grader er levelig nå, faktisk Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 13. august 2013 #1008 Del Skrevet 13. august 2013 Kom nettopp hjem fra Polen. Var ikke moro å traske rundt i 40*C i skyggen. Deilig å være hjemme i Norge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 14. august 2013 #1009 Del Skrevet 14. august 2013 Heldiggris, er du på Spitsbergen? :o Noe bedre har det blitt her også, synes nesten 20 grader er levelig nå, faktisk Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Hehe, I wish! Nei, bor nok i det sør-østlige kyst-Norge, men jeg står veeeeeeldig tidlig opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 14. august 2013 #1010 Del Skrevet 14. august 2013 Var også i Paris i midten av juli. Kjæresten min dro meg med overalt, vi gikk og gikk. Han storkoste seg i varmen, jeg trodde jeg skulle få heteslag etter 5 minutter ute (ofte hørt fra meg: "herreguuud..kan vi sette oss i skyggen snaart?". Men vi tok oss en liten siesta på hotellrommet midt på dagen omtrent hver dag. Slappet av og kjølte oss ned, airconditionen var min beste venn! Akkurat nå synes jeg det er en herlig temperatur. Gjør meg ingenting at det regner, nå klarer jeg faktisk å tenke klart igjen Haha, høres ut som meg. Varmen plaget ikke kjæresten min heller. OG hotellet vårt hadde ikke aircondition!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2013 #1011 Del Skrevet 20. august 2013 Lurer på om vi er relativt trygt i havn på den rette siden av sesongen nå? Håper det.Jeg tar det som en seier; jeg lever ennå og gratulerer alle krigere med vel overstått kamp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 20. august 2013 #1012 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg håper høsten er like rundt hjørne. Fin periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elentari Skrevet 20. august 2013 #1013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Samboeren hadde sååå lyst å reise til syden i år. Reiser på lørdag og skal være i to uker. Jeg kommer til å dø Endret 20. august 2013 av elentari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 25. august 2013 #1014 Del Skrevet 25. august 2013 Hører de har billige billetter til nordpolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 25. august 2013 #1015 Del Skrevet 25. august 2013 Samboeren hadde sååå lyst å reise til syden i år. Reiser på lørdag og skal være i to uker. Jeg kommer til å dø Hvorfor reiser du til syden hvis du ikke vil? Kan dere ikke heller reise en plass det ikke er såå varmt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1016 Del Skrevet 25. august 2013 Tar det aldri slutt? Gigantiske soler på værvarslet hver eneste dag. Hvor bliver høsten?? En uke igjen, så er det september. DA må den vel komme? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elentari Skrevet 30. august 2013 #1017 Del Skrevet 30. august 2013 Hvorfor reiser du til syden hvis du ikke vil? Kan dere ikke heller reise en plass det ikke er såå varmt? Så han skal aldri få reise dit han vil mener du? Gi og ta. Begynner på uke nr2 her nede nå, og det begynner faktisk å bli ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #1018 Del Skrevet 30. august 2013 Så han skal aldri få reise dit han vil mener du? Gi og ta. Begynner på uke nr2 her nede nå, og det begynner faktisk å bli ok. Fullt mulig å reise dit man vil uten partneren. Jeg ville ikke presset han til å bli med et sted der han ble dårlig av temperaturen. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 30. august 2013 #1019 Del Skrevet 30. august 2013 Så han skal aldri få reise dit han vil mener du? Gi og ta. Begynner på uke nr2 her nede nå, og det begynner faktisk å bli ok. Når du kommer hjem til Norge, så kommer du vel gått over til den "andre siden". De som liker sol og drepende varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 31. august 2013 #1020 Del Skrevet 31. august 2013 Så han skal aldri få reise dit han vil mener du? Gi og ta. Begynner på uke nr2 her nede nå, og det begynner faktisk å bli ok. Uhm det går da ann å reise til syden UTEN kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå