Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Drømmeoverskrift på Adresseavisa her: Farvel til sommervarmen! Fra i morgen er det slutt på sommervarmen i nærmere ti dager framover.

:bolledeig:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy F! Skjønner at denne siste måneden - innspurten og krampetrekningen før første høstdag - må moder natur
skvise fra seg en luftfuktighet, vindstille og hete, lik den de har i India. I hate It så inni hampen! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg liker fint vær, men helst ikke over 25 grader. Var i Paris i midten av juli. 34 grader, stekende sol og vindstille. Trodde jeg skulle krepere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endelig en deilig dag. Håper dette er begynnelsen på slutten av sommeren, og ikke slutten på begynnelsen! :)

Følgende hjertesukk ble overhørt på jobben i dag: Det bare regner og regner hele tiden :(

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Altså, jeg liker fint vær, men helst ikke over 25 grader. Var i Paris i midten av juli. 34 grader, stekende sol og vindstille. Trodde jeg skulle krepere!

Var også i Paris i midten av juli. Kjæresten min dro meg med overalt, vi gikk og gikk. Han storkoste seg i varmen, jeg trodde jeg skulle få heteslag etter 5 minutter ute (ofte hørt fra meg: "herreguuud..kan vi sette oss i skyggen snaart?". :fnise: Men vi tok oss en liten siesta på hotellrommet midt på dagen omtrent hver dag. Slappet av og kjølte oss ned, airconditionen var min beste venn!

Akkurat nå synes jeg det er en herlig temperatur. Gjør meg ingenting at det regner, nå klarer jeg faktisk å tenke klart igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7,6 grader i dag morges!!!!!! Hurra!

Heldiggris, er du på Spitsbergen? :o

Noe bedre har det blitt her også, synes nesten 20 grader er levelig nå, faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris, er du på Spitsbergen? :o

Noe bedre har det blitt her også, synes nesten 20 grader er levelig nå, faktisk :P

Hehe, I wish!;)

Nei, bor nok i det sør-østlige kyst-Norge, men jeg står veeeeeeldig tidlig opp!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også i Paris i midten av juli. Kjæresten min dro meg med overalt, vi gikk og gikk. Han storkoste seg i varmen, jeg trodde jeg skulle få heteslag etter 5 minutter ute (ofte hørt fra meg: "herreguuud..kan vi sette oss i skyggen snaart?". :fnise: Men vi tok oss en liten siesta på hotellrommet midt på dagen omtrent hver dag. Slappet av og kjølte oss ned, airconditionen var min beste venn!

Akkurat nå synes jeg det er en herlig temperatur. Gjør meg ingenting at det regner, nå klarer jeg faktisk å tenke klart igjen :Nikke:

Haha, høres ut som meg. Varmen plaget ikke kjæresten min heller. OG hotellet vårt hadde ikke aircondition!!!!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om vi er relativt trygt i havn på den rette siden av sesongen nå? :) Håper det.

Jeg tar det som en seier; jeg lever ennå og gratulerer alle krigere med vel overstått kamp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren hadde sååå lyst å reise til syden i år. Reiser på lørdag og skal være i to uker. Jeg kommer til å dø :(

post-70155-0-13414800-1377037471_thumb.p

Endret av elentari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren hadde sååå lyst å reise til syden i år. Reiser på lørdag og skal være i to uker. Jeg kommer til å dø :(

Hvorfor reiser du til syden hvis du ikke vil? Kan dere ikke heller reise en plass det ikke er såå varmt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det aldri slutt? Gigantiske soler på værvarslet hver eneste dag. Hvor bliver høsten?? En uke igjen, så er det september. DA må den vel komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor reiser du til syden hvis du ikke vil? Kan dere ikke heller reise en plass det ikke er såå varmt?

Så han skal aldri få reise dit han vil mener du? Gi og ta. Begynner på uke nr2 her nede nå, og det begynner faktisk å bli ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han skal aldri få reise dit han vil mener du? Gi og ta. Begynner på uke nr2 her nede nå, og det begynner faktisk å bli ok.

Fullt mulig å reise dit man vil uten partneren. Jeg ville ikke presset han til å bli med et sted der han ble dårlig av temperaturen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer hjem til Norge, så kommer du vel gått over til den "andre siden". De som liker sol og drepende varme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm det går da ann å reise til syden UTEN kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...