fjærestein Skrevet 28. juli 2013 #981 Del Skrevet 28. juli 2013 Grrrrrrr. Leiligheten her er så oppvarmet at det er 26 grader inne en uke etter temperaturen har falt ute.. Mest lyst til å grine. Kan skrive under på at kropper er forskjellige ja. Min svetter nemlig ikke en dråpe her, virker det som. Jeg føler bare att jeg brenner opp. Kvalm, vondt i hue, tankene er som sirup og så irritabel og amper at jeg hadde gitt selv Mor Theresa en tev. (ja om hun var her. Ja og om hu ikke var dau.. Eller stryk det med dau forresten. ) Ingenting er behagelig i det hele tatt og uansett. Bare litt mindre kjipt mens jeg har hue under kaldt vann fx. Værste dagene i året det her. Pleier ha 18 grader inne om vinteren forresten så.. Trenger intet svar altså. Stikker bare hue innom tråden sånn en sjelden gang, når jeg vil spy ut litt frustrasjon og jeg tenker omgivelsene mine ellers ikke orker høre mer klaging. Vet det er større problemer i verden.. men dette er ugøy likevel gitt. Takk for denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 28. juli 2013 #982 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg blir utrolig trøtt av varmen. I går måtte jeg legge meg ned og sove 2 ganger iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 29. juli 2013 #983 Del Skrevet 29. juli 2013 Forbaska drittvær! Termometeret her inne viser 27°! Ute er det ikke en sky på himmelen, så der er det ingen trøst å finne. Her har vi i Trondheim lenge vært midt i smørøyet mellom 10-17°, og sola har for det meste holdt seg bak en sky der den hører hjemme, men nå skulle det plutselig endre seg! Og hva leser jeg i avisa? Jo, "årets første tropenatt" fremstilles som om det var en jævla god nyhet! Sovna ikke før fire i natt da jeg selvsagt svettet og vred meg i ubehag! Det aller verste er denne stadige sytinga fra folk som "kor bli det tå finværet?" eller "ja nå når jeg er ferdig med ferien ble det selvsagt supert vær." Supert vær for faen?! Kan dere ikke bare flytte til dette helvetes stedet på jord dere kaller syden, så kan vi som trives her nyte været uten dette maset deres! Gi meg 15° og lettskyet så det går an å leve igjen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #984 Del Skrevet 29. juli 2013 Forbaska drittvær! Termometeret her inne viser 27°! Ute er det ikke en sky på himmelen, så der er det ingen trøst å finne. Her har vi i Trondheim lenge vært midt i smørøyet mellom 10-17°, og sola har for det meste holdt seg bak en sky der den hører hjemme, men nå skulle det plutselig endre seg! Og hva leser jeg i avisa? Jo, "årets første tropenatt" fremstilles som om det var en jævla god nyhet! Sovna ikke før fire i natt da jeg selvsagt svettet og vred meg i ubehag! Det aller verste er denne stadige sytinga fra folk som "kor bli det tå finværet?" eller "ja nå når jeg er ferdig med ferien ble det selvsagt supert vær." Supert vær for faen?! Kan dere ikke bare flytte til dette helvetes stedet på jord dere kaller syden, så kan vi som trives her nyte været uten dette maset deres! Gi meg 15° og lettskyet så det går an å leve igjen! Jeg har hatt tropenatt i leiligheten min hver dag siden juni. Det er jo knapt mulig å lufte ut i disse temperaturene. Denne uken skulle det bli kjøligere temperaturer og mer "ustabilt" vær. Men alt jeg ser er knallblå himmel og stekende sol. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. juli 2013 #985 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg vil også ha 15 grader og lettskyet. *kokt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #986 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg vil også ha 15 grader og lettskyet. *kokt* Skal bli 26 grader igjen her til helgen... væromslaget er visst avlyst. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #987 Del Skrevet 30. juli 2013 Skal bli 26 grader igjen her til helgen... væromslaget er visst avlyst. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Anonymous poster hash: 2a554...9ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 31. juli 2013 #988 Del Skrevet 31. juli 2013 Og på fredag skal det ble årets varmeste dag. De framstiller det som en gladnyhet (??!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 31. juli 2013 #989 Del Skrevet 31. juli 2013 http://www.yr.no/nyheter/1.11158527 Eli Kari besøker stedet uten sommer Se reaksjonen til Eli Kari Gjengedal når hun besøker Vardø, den eneste byen i Europa med arktisk klima. Drømmebyen med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 31. juli 2013 #990 Del Skrevet 31. juli 2013 Og på fredag skal det ble årets varmeste dag. De framstiller det som en gladnyhet (??!!) Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 31. juli 2013 #991 Del Skrevet 31. juli 2013 Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 31. juli 2013 #992 Del Skrevet 31. juli 2013 Ah. Du har min sympati, jeg husker godt hvordan varme oppfører seg i Bergen. Ingenting som kan så mye som minne om behagelig pga luftfuktigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. juli 2013 #993 Del Skrevet 31. juli 2013 Og på fredag skal det ble årets varmeste dag. De framstiller det som en gladnyhet (??!!) Hurra!!! :ironi: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #994 Del Skrevet 31. juli 2013 Og på fredag skal det ble årets varmeste dag. De framstiller det som en gladnyhet (??!!) Tenk positivt, hvis det faktisk blir årets varmeste dag, så kan det bare bli bedre derfra Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #995 Del Skrevet 31. juli 2013 :ironi: Takk, deilig med litt trekk. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. juli 2013 #996 Del Skrevet 31. juli 2013 Takk, deilig med litt trekk. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 2. august 2013 #997 Del Skrevet 2. august 2013 Flere som lider i Bergen idag? Så klamt, så varmt, helt vindstille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 2. august 2013 #998 Del Skrevet 2. august 2013 Vært et jævlig vær. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg bare flyttet inn i bilen min, hvor jeg har ac. Her hvor jeg bor så har det heldigvis blåst litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 3. august 2013 #999 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg er veldig i glad i sommer, men jeg synes hele juli har vært utrolig varm og klam. Det ble for mye for meg til og med som er en frysepinne. Håper august blir litt kjøligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4. august 2013 #1000 Del Skrevet 4. august 2013 Drømmekveld. 14grader etter tordenværet.Herlighet jeg kan puste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå