Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Grrrrrrr. Leiligheten her er så oppvarmet at det er 26 grader inne en uke etter temperaturen har falt ute.. Mest lyst til å grine. Kan skrive under på at kropper er forskjellige ja. Min svetter nemlig ikke en dråpe her, virker det som. Jeg føler bare att jeg brenner opp. Kvalm, vondt i hue, tankene er som sirup og så irritabel og amper at jeg hadde gitt selv Mor Theresa en tev. (ja om hun var her. Ja og om hu ikke var dau.. Eller stryk det med dau forresten. :P;)) Ingenting er behagelig i det hele tatt og uansett. Bare litt mindre kjipt mens jeg har hue under kaldt vann fx. Værste dagene i året det her. Pleier ha 18 grader inne om vinteren forresten så..

Trenger intet svar altså. Stikker bare hue innom tråden sånn en sjelden gang, når jeg vil spy ut litt frustrasjon og jeg tenker omgivelsene mine ellers ikke orker høre mer klaging.

Vet det er større problemer i verden.. men dette er ugøy likevel gitt. Takk for denne tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir utrolig trøtt av varmen. I går måtte jeg legge meg ned og sove 2 ganger iløpet av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbaska drittvær! Termometeret her inne viser 27°! Ute er det ikke en sky på himmelen, så der er det ingen trøst å finne. Her har vi i Trondheim lenge vært midt i smørøyet mellom 10-17°, og sola har for det meste holdt seg bak en sky der den hører hjemme, men nå skulle det plutselig endre seg! :(

Og hva leser jeg i avisa? Jo, "årets første tropenatt" fremstilles som om det var en jævla god nyhet! Sovna ikke før fire i natt da jeg selvsagt svettet og vred meg i ubehag!

Det aller verste er denne stadige sytinga fra folk som "kor bli det tå finværet?" eller "ja nå når jeg er ferdig med ferien ble det selvsagt supert vær." Supert vær for faen?! Kan dere ikke bare flytte til dette helvetes stedet på jord dere kaller syden, så kan vi som trives her nyte været uten dette maset deres!

Gi meg 15° og lettskyet så det går an å leve igjen! :rasende:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forbaska drittvær! Termometeret her inne viser 27°! Ute er det ikke en sky på himmelen, så der er det ingen trøst å finne. Her har vi i Trondheim lenge vært midt i smørøyet mellom 10-17°, og sola har for det meste holdt seg bak en sky der den hører hjemme, men nå skulle det plutselig endre seg! :(

Og hva leser jeg i avisa? Jo, "årets første tropenatt" fremstilles som om det var en jævla god nyhet! Sovna ikke før fire i natt da jeg selvsagt svettet og vred meg i ubehag!

Det aller verste er denne stadige sytinga fra folk som "kor bli det tå finværet?" eller "ja nå når jeg er ferdig med ferien ble det selvsagt supert vær." Supert vær for faen?! Kan dere ikke bare flytte til dette helvetes stedet på jord dere kaller syden, så kan vi som trives her nyte været uten dette maset deres!

Gi meg 15° og lettskyet så det går an å leve igjen! :rasende:

Jeg har hatt tropenatt i leiligheten min hver dag siden juni. Det er jo knapt mulig å lufte ut i disse temperaturene. Denne uken skulle det bli kjøligere temperaturer og mer "ustabilt" vær. Men alt jeg ser er knallblå himmel og stekende sol.

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil også ha 15 grader og lettskyet.

*kokt*

Skal bli 26 grader igjen her til helgen... væromslaget er visst avlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skal bli 26 grader igjen her til helgen... væromslaget er visst avlyst.

:grine:

Anonymous poster hash: 2a554...9ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på fredag skal det ble årets varmeste dag. De framstiller det som en gladnyhet (??!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på fredag skal det ble årets varmeste dag. De framstiller det som en gladnyhet (??!!)

Hvor i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Du har min sympati, jeg husker godt hvordan varme oppfører seg i Bergen. Ingenting som kan så mye som minne om behagelig pga luftfuktigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! :hoppe:

:ironi::ironi::ironi: :ironi: :ironi:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tenk positivt, hvis det faktisk blir årets varmeste dag, så kan det bare bli bedre derfra :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:ironi::ironi::ironi: :ironi: :ironi:

Takk, deilig med litt trekk. :laugh:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært et jævlig vær. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg bare flyttet inn i bilen min, hvor jeg har ac.

Her hvor jeg bor så har det heldigvis blåst litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig i glad i sommer, men jeg synes hele juli har vært utrolig varm og klam. Det ble for mye for meg til og med som er en frysepinne.

Håper august blir litt kjøligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...