AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #921 Del Skrevet 21. juli 2013 Anbefaler folk kjøre hodet inn under dusjen og kjøle seg ned, og ta gjerne med et vått, kaldt håndkle ut i oppholdsrommet igjen. Kan en ikke det, så hold i alle fall håndleddene en stund under rennende kaldt vann innimellom. Det hjelper litt. Det er deilig å dynke seg i kaldt vann og sette seg foran vifta. Eneste nedturen er at man får enda mer varmesjokk når man må forlate vifta og kjenner hvor varmt det faktisk er i rommet Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #922 Del Skrevet 21. juli 2013 Fotbad! Jeg har ofret bakebollen min. Anonymous poster hash: 56083...38e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 21. juli 2013 #923 Del Skrevet 21. juli 2013 Fotbad! Jeg har ofret bakebollen min.Anonymous poster hash: 56083...38e hahaha ser for meg føttene i bolledeigen! Her går viftene hele tiden ,men det er like møkkavarmt. Hvis folk klager på for lite sol nå,da tror jeg de er splitte pine gal.. Jeg blir irritabel som søtten av varmen! Finnes det Varme -PMS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #924 Del Skrevet 21. juli 2013 hahaha ser for meg føttene i bolledeigen! Her går viftene hele tiden ,men det er like møkkavarmt. Hvis folk klager på for lite sol nå,da tror jeg de er splitte pine gal.. Haha, nå kunne man nesten bakt boller direkte i bollen, uten ovn. Og tro du meg, folk kommer til å klage på at det var bare regn og kulde denne sommeren også. Ingen husker solen som skinte i fjor... bortsett fra oss som lider i varmen, da Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #925 Del Skrevet 21. juli 2013 Hm, når man snakker om sola. I dag er det jo en måned siden den snudde, men jeg synes da søren ikke det blir mørkt tidligere på kvelden fortsatt, jeg? Har jo omtrent sola inn vinduet fra flere timer før jeg våkner og til langt på natt. Og jeg bor ikke i Nord-Norge. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 21. juli 2013 #926 Del Skrevet 21. juli 2013 Fant ut at varmepumpe og aircondition er to sider av samme sak, så nå står varmepumpen på fullt og vinduene er blendet med tepper Jeg elsker varme og sol, men vil helst se på den fra skyggen/hotellrommet. Den store utfordringen er at bikkja må ut hver 3-4 time. Og han tåler varme dårligere enn meg. Gruer meg hver gang det begynner å nærme seg turtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 21. juli 2013 #927 Del Skrevet 21. juli 2013 Vi tar 2 korte tisse/bæsje turer i varmen, så en laaang kveldstur. Men dere bør sjekke ut sånn kjølehalsbånd/kjølevest til hundene deres. Jeg har kjølehalsbånd til hunden min. Den holder seg kaldt i flere timer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. juli 2013 #928 Del Skrevet 21. juli 2013 *sukk* Har oppholdt meg i kjøligere strøk av landet en stund. Alle andre sutrer, mens jeg har vært rimelig fornøyd. (En grad eller to mer kunne faktisk gjort seg noen av dagene.) Men nå bærer det snart tilbake til (potensielt) varmere strøk igjen. Får håpe værgudene er greie og sender noen skyer inn over de hjemlige trakter før jeg kommer dit. *krysserfingreveldigmasse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 23. juli 2013 #929 Del Skrevet 23. juli 2013 Herregud så varmt det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. juli 2013 #930 Del Skrevet 23. juli 2013 Dette går ikke, imorgen kjøper jeg en parasoll og har den utenfor stuevinduet. Det må da hjelpe slik at varmen ikke kommer inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2013 #931 Del Skrevet 23. juli 2013 Det hadde vært fint med digre, bevegelige parasoller/soltak som kunne fastmonteres på hustak og gi skygge hele tiden ettersom en trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #932 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg har kjølehalsbånd til hunden min. Den holder seg kaldt i flere timer. Fins de til mennesker? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #933 Del Skrevet 23. juli 2013 OK denne dårlige spøken av et vær har vart lenge nok nå, takk. Vennligst senk temperaturen NÅ. Trærne driver og dauer rundt i området her for svarte satan Gulbrune planter om sommeren hører ingensteds hjemme! Hører du?! Hallo???? æsj, nå ble jeg enda mer svett Anonymous poster hash: 72771...504 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 23. juli 2013 #934 Del Skrevet 23. juli 2013 I dag har vært helt forferdelig. Innetemperaturen bikket 32 grader tidligere i dag. Jeg har heldigvis satt meg ut i skyggen, men det er fortsatt aaalt for varmt. Jeg som var så glad for at nå var det endelig ordentlig sommervær, men det må jeg nesten ta tilbake. Skulle gjerne hatt et par dager med litt vind og en behagelig temperatur. Det verste er nettene. Jeg våkner av at det er alt for varm og tett luft, og for et par dager siden måtte jeg legge meg på terassen (i en solstol, hehe) for å få en god natts søvn uten gjentatte oppvåkninger på grunn av alt for tett luft og følelsen av og ikke kunne puste ordentlig. Nok varme nå, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. juli 2013 #935 Del Skrevet 23. juli 2013 Men parasollteorien min (jeg har ikke råd til markise). Det må da fjerne litt av varmen? Så solen ikke steiker rett inn i vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #936 Del Skrevet 23. juli 2013 Men parasollteorien min (jeg har ikke råd til markise). Det må da fjerne litt av varmen? Så solen ikke steiker rett inn i vinduet Hvorfor stoppe med en liten parasoll? Mr Burns i Simpsons var inne på den rette tanken: Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #937 Del Skrevet 23. juli 2013 Hvorfor stoppe med en liten parasoll? Mr Burns i Simpsons var inne på den rette tanken: Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Vi stemmer'n inn ved stortingsvalget! Anonymous poster hash: 2a554...9ed 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #938 Del Skrevet 23. juli 2013 På Rjukan har de gått motsatt vei, de skal ha solspeil. Jeg ville lenket meg fast i protest - i skyggen! http://www.dagbladet.no/2013/07/18/nyheter/rjukan/solspeil/sol/28256529/ Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snufkin Skrevet 23. juli 2013 #939 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg liker norsk sommer. Men de siste par dagene har det vært grusom varme her i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #940 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg ender snart opp med å gå med en paraply i solsteiken. Anonymous poster hash: f7f31...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå