Sofie_22 Skrevet 10. juli 2013 #861 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg synes det er deilig med sol og varme hvis jeg sitter ute og er i nærheten av sjøen. Men jeg merker jeg blir veldig sliten av ekstrem varme og solstek flere dager på rad. Det verste er varme tropenetter (med mindre man har air condition på rommet). Da sliter jeg i hvert fall med å sove, og ender opp med å vri med i det uendelige og evt. legge meg ned i kjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 10. juli 2013 #862 Del Skrevet 10. juli 2013 Og der forsvant håret mitt, jeg skamklippet meg selv. Dette har jeg tenkt på hver eneste sommer, og nå gjorde jeg det. Ser helt jævlig ut, men herregud så deilig! Wow, tøft gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 10. juli 2013 #863 Del Skrevet 10. juli 2013 :-) Det er så herlig å kunne dusje i kaldt vann over hele meg, kjøle ned hodet skikkelig. Denne sommeren tror jeg har vært den verste så langt. Men det sa jeg nok i fjor og. Svette og heteslag har liksom blitt dagligdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #864 Del Skrevet 10. juli 2013 Hett tips folkens: kjøp store bomullsboxere! Jeg har alltid svettet sånn i lysken og mellom lårene. Nå suger bomullen opp svetten, og det er så behagelig å slippe svetten. Man kan få kjøpt mamma-truser som går langt opp på ryggen om man svetter mest der. Anonymous poster hash: 56083...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 12. juli 2013 #865 Del Skrevet 12. juli 2013 http://gadgether.com/coolware-personal-cooling-system-with-motorized-fan/ Noen som har prøvd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2013 #866 Del Skrevet 12. juli 2013 I dag sliter jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #867 Del Skrevet 12. juli 2013 http://gadgether.com/coolware-personal-cooling-system-with-motorized-fan/ Noen som har prøvd? Ser spennende ut, men jeg er litt skeptisk til at den sitter på halsen. Det er eneste stedet jeg ikke liker så godt å bli kald, da jeg fort blir forkjølet. Men hvis den holder hva den lover og bokstavelig talt sender "chills down your spine"; så er det sannelig verdt et forsøk Hvor blir det forresten av de romdraktene alle i vårt årtusen skulle gått rundt i, ifølge gamle science fiction-filmer? Da kunne alle valgt sin egen temperatur, og vært lykkelige Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. juli 2013 #868 Del Skrevet 12. juli 2013 http://gadgether.com/coolware-personal-cooling-system-with-motorized-fan/ Noen som har prøvd? Nei, men er villig til å selge sjelen min for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #869 Del Skrevet 12. juli 2013 Nei, men er villig til å selge sjelen min for det. "This CoolWare Personal Cooling System is truly amazing and is meant for people who hate going out in the heat." Merker jeg blir rørt bare av at noen der ute faktisk anerkjenner oss varmehateres eksistens, selv om det er for å tjene penger på oss. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 12. juli 2013 #870 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Haha, enig i at det føles godt at noen har tenkt på oss ^^ De var ikke så dyre på ebay (kan få det enda billigere for de som liker å by på ting), men jeg er skeptisk til om det kjøler tilstrekkelig, selv om det altså er såpass billig. http://www.ebay.com/itm/yellow-Portable-Comfortable-S15-x-4-8-x-18CM-Two-Function-Neck-Massage-USB-fan-/370794568662 *venter på at noen andre skal kjøpe den og sjekke kvaliteten først* Edit: Ble en veldig merkelig setning, men jeg skylder på varmen. Mente jo egentlig å skrive at jeg ikke har lyst til å kaste bort penger, selv om nakkeviften er såpass rimelig. Endret 12. juli 2013 av Antlers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2013 #871 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Jeg vil heller leie en dugelig, utholdende og tålmodig kar som kan stå ved min side og vifte meg med palmebladhele sommersesongen, så har jeg noen å prate litt med når jeg vil også. Endret 12. juli 2013 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #872 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg vil heller leie en dugelig, utholdende og tålmodig kar som kan stå ved min side og vifte meg med palmeblad hele sommersesongen, så har jeg noen å prate litt med når jeg vil også. Kan jeg få låne palmemannen? Jeg må i butikken, men skjønner ikke åssen jeg skal orke turen i denne varmen. Oppoverbakke er det også. Jeg ønsker meg nattåpne butikker! Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2013 #873 Del Skrevet 13. juli 2013 Det lureste er å handle og gjøre alt en trenger å gjøre så fort butikkene åpner om morgenen,eller utsette det til sola har forsvunnet om kvelden. Liker Kiwi-butikkene som åpner syv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #874 Del Skrevet 13. juli 2013 Det lureste er å handle og gjøre alt en trenger å gjøre så fort butikkene åpner om morgenen, eller utsette det til sola har forsvunnet om kvelden. Liker Kiwi-butikkene som åpner syv. Sola kommer jo lenge før butikkene åpner og blir til etter de er stengt Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2013 #875 Del Skrevet 13. juli 2013 Åja...min Kiwibutikk ligger tydeligvis i en skyggefull dump da. Jeg er heldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #876 Del Skrevet 13. juli 2013 Hvor i Norge eller Sverige er det kjøligst og minst pollen juni-august? Jeg gidder ikke pine meg neste år. Vurderer å leie hytte på Geilo, det var noen som mente det var det beste stedet på hele østlandet. Anonymous poster hash: 56083...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 13. juli 2013 #877 Del Skrevet 13. juli 2013 Finnes det ikke sånne capser/hatter med vifte på ? Da kan man jo dra på butikken uten å svette ihjel, i ansiktet iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2013 #878 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Noen ganger når jeg er et nødvendig ærend i stor butikk, er jeg så heldig å finne ut at de har en stor klimaanlegg-maskin stående i butikken. Da stiller jeg meg uredd og ikke flau opp foran den, løfter vingene, står på et ben (ala karate Kid) og lar vinden kjøle meg ned og bære meg bort i dagdrøm og henførelse.... Endret 13. juli 2013 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffel Skrevet 13. juli 2013 #879 Del Skrevet 13. juli 2013 Til de som deltar i denne tråden og holder til på sør/øst-landet vil jeg på det sterkeste anbefale vestlandet. Bergen har for eksempel noe som ligner konstant høst Et søk på pent.no viser at Bergen og store deler av vestlandet neste uke venter temperaturer mellom 10 og 15 grader 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2013 #880 Del Skrevet 13. juli 2013 Det høres regelrett vidunderlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå