-Jiinxs- Skrevet 1. juli 2013 #841 Del Skrevet 1. juli 2013 Hadde faktisk håpet på at det ikke skulle regne idag. Tenkte å klippe plenene men våknet til at det bøtter ned. Men skal ikke klage, regn er koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. juli 2013 #842 Del Skrevet 1. juli 2013 vi har denne og nesten alle vi kjenner har denne, http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/klima/MPA9KWRN/matsui-aircondition-mpa9kwrn Kjøler ned er stort rom på null komma niks, med rør ut vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 1. juli 2013 #843 Del Skrevet 1. juli 2013 Og der forsvant håret mitt, jeg skamklippet meg selv. Dette har jeg tenkt på hver eneste sommer, og nå gjorde jeg det. Ser helt jævlig ut, men herregud så deilig! Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 1. juli 2013 #844 Del Skrevet 1. juli 2013 Jepp. Jeg har dessverre ikke typisk norsk hår, men det er tjukt som ull. Fikk nesten heteslag hver gang jeg var ute i solen. Brukte 3 timer på vask, tørking og retting før. Og hver gang jeg ble våt i håret av regn eller svette måtte jeg begynne på nytt med vask, tørk og retting. Skal bli godt med helt nytt hår og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 1. juli 2013 #845 Del Skrevet 1. juli 2013 Og der forsvant håret mitt, jeg skamklippet meg selv. Dette har jeg tenkt på hver eneste sommer, og nå gjorde jeg det. Ser helt jævlig ut, men herregud så deilig! Hadde vært utrolig spennende å sett resultatet, om du føler for å poste et bilde av deg =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 1. juli 2013 #846 Del Skrevet 1. juli 2013 Selvfølgelig ikke, det ser jævlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #847 Del Skrevet 1. juli 2013 .....haaaallelujaaaah... Jeg var overbevist om at det bare var meg! Det er jo tabu å si at man faktisk ikke liker sol! Jeg kan godt sitte med bena ut i sola og resten av kroppen inne i skyggen, sålenge det ikke kryper over 25grader. Blir daff/slapp/trøtt/uopplagt når det blir for varmt, får i tillegg hodepine av å være i sola for lenge. HATER høy luftfuktighet, klamt og j*******! Savner klimaet ved kysten, med den svale kystbrisen. Aldri skjønt greia med å grille seg i solarium eller dra til syden året rundt. Har riktignok aldri vært i syden, men det er heller ikke noe savn. Liker finværsdager da, men det kan godt ligge på rundt 20grader, sånn at man faktisk orker å leve og ikke bare eksistere. Takler generelt kulde bedre enn varme. Anonymous poster hash: db48d...36c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #848 Del Skrevet 6. juli 2013 Nå er helvete løs, og skal vare i minst to uker Den gamle bordvifta var kaputt , så jeg gikk til butikken og kjøpte en bordvifte til hvert rom i huset. Holdt seriøst på å begynne å grine da jeg pakket ut og skjønte at de ikke var ferdigmontert Så måtte jeg i gang med å skru og bakse, med fingerne siden jeg ikke hadde skrujern i passe størrelse. Blant annet verdens minste skrue og mutter som skulle inn på det mest utilgjengelige stedet på hele vifta. Hvem finner på sånne sadistiske ting? Hjelper ikke at jeg neppe er noe geni når det gjelder praktiske ting. Og hjernen kortslutter jo nesten i denne varmen. Svetten silte, og håret var som en høyballe. Jeg vurderte å følge eksemplet til hun som klippet av seg hele frisyren. Men så, dennnnn følelsen da første vifta var ferdigmontert og jeg kunne skru sammen de andre i vinden fra den første. Ahhhh! :is: Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 6. juli 2013 #849 Del Skrevet 6. juli 2013 Værste er at "alle" er så glade for været, sier "Nå er det deilig" mens jeg står der og fordamper.Svetten renner ned og over alt. Sminken ligger igjen i mellom bh'n og brystet. Buksa sitter fast i rompa og knehasene. Jeg har svette i den skrukken under øynene,en liten rynke på haka som overfylles. Håret behøver jeg rett og slett ikke stelle,det dette sammen etter 10 minutter ute pga svette. Toppen min klistrer seg inntil ryggen og magen,bekken fra bryster og ned mot min private bolle,der er det en bekk som sildrer. Hadde jeg vært på fisketur så hadde jeg muligens taklet det. Men midt i selve Hovedstaden ,rundt folk.... nei.. Fanken som jeg hater varmen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #850 Del Skrevet 6. juli 2013 Værste er at "alle" er så glade for været, sier "Nå er det deilig" mens jeg står der og fordamper. Jeg tenker litt motsatt, jeg synes nesten aldri folk blir fornøyd uansett hvor varmt det blir. Jeg kunne unnet dem det en liten stund om de ikke hadde sukket og beklaget seg over hvor dårlig sommeren har vært, med en gang temperaturen faller under 20 eller det kommer en regndråpe. Nå er jo ikke vi noe bedre her vi sitter og beklager oss, men vi holder det i hvert fall i denne tråden. Hvis vi snakker sånn ute i det virkelige liv så havner vi vel på galehus. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. juli 2013 #851 Del Skrevet 6. juli 2013 Passer litt ekstra dårlig å være fyllesyk i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #852 Del Skrevet 7. juli 2013 Åh føles ut som det er 40 grader i dag. Klarte bare å være ute i hagen i 5 min før jeg holdt på å dø av heteslag!!! Jeg får heller fikse litt i hagen senere i kveld. Når sola forsvinner. Anonymous poster hash: 2178b...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #853 Del Skrevet 7. juli 2013 Kill me now!!!! Målte kroppstempen, 38,2 grader! Kun pga at det er så varmt og kroppen min klarer ikke stabilisere seg..... Anonymous poster hash: 56083...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2013 #854 Del Skrevet 7. juli 2013 Syns vi tar veldig hensyn som holder alt innenfor denne tråden her jeg. I dag er det en slik djeveldag ute, og det er steikhett over alt. Jeg har på alle viftene, alle dører og vinduer er lukket og gardinene trukket for, men jeg blir så fryktelig gåen i hodet av all den viftesurringen. De knirker også...til høyre: ....KNIIIRK!.... Til venstre: ...kniiiirkk! Jeg kommer til å bli sjeleglad den dagen det faktisk ER over med varmen for i år. Det ser ut som at jeg er normalt blid utad... -----> ...men egentlig er det strisvette og en stivnet galskapsgrimase som holder på å få overtaket... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 7. juli 2013 #855 Del Skrevet 7. juli 2013 Utrolig nok har jeg faktisk vært ganske fornøyd med sommeren hittil. En og annen ubehagelig varm dag har det jo blitt, men for det meste har det vært fint vær (fint som i kjølig/regn/overskyet, altså). Temperaturen innendørs har jevnt over vært levelig. På det verste var det oppe i 28 grader, men det sank betraktelig når det nærmet seg kvelden, så da kan jeg leve med at andre får kose seg i "finværet" sitt på dagtid. Men i dag... I dag våknet jeg til 30 grader innendørs, og svette som rant og rant fra alle tenkelige og utenkelige områder. Nå får det være nok storsinn fra min side. Så varmt vil jeg svarte ***** meg ikke ha det! De som vil ha det sånn kan heller reise til syden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #856 Del Skrevet 7. juli 2013 Syns vi tar veldig hensyn som holder alt innenfor denne tråden her jeg. I dag er det en slik djeveldag ute, og det er steikhett over alt. Jeg har på alle viftene, alle dører og vinduer er lukket og gardinene trukket for, men jeg blir så fryktelig gåen i hodet av all den viftesurringen. De knirker også...til høyre: ....KNIIIRK!.... Til venstre: ...kniiiirkk! Jeg kommer til å bli sjeleglad den dagen det faktisk ER over med varmen for i år. Det ser ut som at jeg er normalt blid utad... -----> ...men egentlig er det strisvette og en stivnet galskapsgrimase som holder på å få overtaket... Jeg løper nesten helt inni veggene på vei hjem for å finne det lille jeg kan av skygge. På veien ser jeg folk som sitter og steker på verandaene sine - helt frivillig! Jeg håper de husker disse dagene når første regnværsdagen kommer igjen, men det er vel fort glemt... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. juli 2013 #857 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg kjøpte en sånn liten vifte som plugges i USBen, kjempegod investering! Finnes det en oppladbar vifte man kan gå med ute kanskje? Jeg må ut 3 ganger for dagen med hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #858 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg kjøpte en sånn liten vifte som plugges i USBen, kjempegod investering! Finnes det en oppladbar vifte man kan gå med ute kanskje? Jeg må ut 3 ganger for dagen med hunden. Jeg tror man kan få kjøpt vifte til å feste på hunden. Har sett en terrier med sånn oppverhale med det. Vet ikke hvor godt det funker. Anonymous poster hash: 56083...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 7. juli 2013 #859 Del Skrevet 7. juli 2013 Varme er helt greit for meg - det er verre med sånnn trykkende, lummer luft med mer pisselunka vann enn oksygen. Det tar knekken på meg. Ifjor var det slik fra mai til september. Ikke varmt, bare trykkende luft og masse pisseregn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #860 Del Skrevet 10. juli 2013 Dagbladet har enda en "NÅ KOMMER VARMEN"-sak i dag. Mener de at den ikke allerede har kommet? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå