-Jiinxs- Skrevet 11. juni 2013 #801 Del Skrevet 11. juni 2013 Hmm, jeg er visst død og har endt opp i helvete. Jeg kan steike egg under puppene nåJeg er omtrent lilla i ansiktet. Huden er for liten, det dunker over alt, som om et monster prøver å bryte ut. Og svette og svette og svetteDu har en herlig måte å formulere deg selv på Men jeg er enig, det er for varmt og det er heldigvis meldt overskyet/regn og ca 10-15 grader de kommende dagene her (Bergen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juni 2013 #802 Del Skrevet 12. juni 2013 Regn, regn, øsende regn, pøsende regn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2013 #803 Del Skrevet 12. juni 2013 Her også. I`m happy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #804 Del Skrevet 12. juni 2013 Hvorfor blir dere glade når det regner? Kjedelig. Anonymous poster hash: dbdd1...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #805 Del Skrevet 12. juni 2013 Hvorfor blir dere glade når det regner? Kjedelig. Anonymous poster hash: dbdd1...57e Og hvorfor blir folk glade når det er så varmt at en svetter og føler seg sliten hele dagen? Anonymous poster hash: d92f5...ed0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2013 #806 Del Skrevet 12. juni 2013 Hvorfor blir dere glade når det regner? Kjedelig.Fordi regn og kjølig vær, er det motsatte av sol og voldsom hete, og dette er tråden for oss som vil ha det kjølig og usolete. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #807 Del Skrevet 12. juni 2013 Og hvorfor blir folk glade når det er så varmt at en svetter og føler seg sliten hele dagen? Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Skal du bare sitte inne hele sommeren du da? Kjedelig når det regner. Ikke mye å finne på da enn å gå rundt på et kjøpesenter. Anonymous poster hash: dbdd1...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juni 2013 #808 Del Skrevet 12. juni 2013 Hvorfor blir dere glade når det regner? Kjedelig. Anonymous poster hash: dbdd1...57e Fordi luften blir frisk og deilig og man kan gå tur og virkelig puste. Og så er det godt å komme inn igjen etterpå. Når det er varmt så orker jeg ikke gjøre annet enn å sitte inne sammen med air-condition'en. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2013 #809 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg tror at jeg skal gifte meg med den store gulvvifta mi! Den har jeg alltid kunnet stole på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. juni 2013 #810 Del Skrevet 12. juni 2013 Regn gjør det 1000 ganger verre for meg. Jeg kom nettopp inn, det er regn og kanskje sånn 15 grader ute. Kastet av meg klærne så fort jeg kom inn og nesten hyperventilerte fordi jeg var så varm, og svetten rant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #811 Del Skrevet 12. juni 2013 Regn gjør det 1000 ganger verre for meg. Jeg kom nettopp inn, det er regn og kanskje sånn 15 grader ute. Kastet av meg klærne så fort jeg kom inn og nesten hyperventilerte fordi jeg var så varm, og svetten rant. Av med klærne og ut i regnet og dans! Det er sommer det!Anonymous poster hash: 56083...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippsnapp Skrevet 12. juni 2013 #812 Del Skrevet 12. juni 2013 *Danser* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 13. juni 2013 #813 Del Skrevet 13. juni 2013 Skal du bare sitte inne hele sommeren du da? Kjedelig når det regner. Ikke mye å finne på da enn å gå rundt på et kjøpesenter. Oppslagsord Ordbokartikkel bok I bok m., f. (norr bók, sm o s bøk, eg 'beskrevet bøketretavle') 1 samling trykte ark som er innbundet lese, skrive, kjøpe en b- / Bibelen blir kalt bøkenes b- / det er en lukket b- for meg ukjent; uforståelig / lese som en åpen b- se tvers igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #814 Del Skrevet 13. juni 2013 I dag satt folk på jobben og diskuterte hvor elendig sommeren hadde vært så langt. Det gikk faktisk litt tid før jeg skjønte at de mener den har vært kald og regnfull. Og på facebook forbanner folk regnet. Jada, det må de få lov til, vi har jo denne tråden hvor vi forbanner varmen. Men det virker som de folkene helt har glemt sol og varme fra et par dager tilbake, selv om de har pepret hele wallen sin med instagram weather. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2013 #815 Del Skrevet 13. juni 2013 ...og folk har visst helt glemt alle de somrene som har vært før; utrolig varme fra a til å,som "vi" har måttet lide oss igjennom, uten å ha lov til å beklage oss offentlig.For min del har denne sommeren vært en av de virkelig fine etter min smakog jeg håper inderlig at resten av den blir som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. juni 2013 #816 Del Skrevet 13. juni 2013 Når jeg blir rik skal jeg kjøpe et hotell på Svalbard, og dere er alle invitert 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #817 Del Skrevet 13. juni 2013 ...og folk har visst helt glemt alle de somrene som har vært før; utrolig varme fra a til å, som "vi" har måttet lide oss igjennom, uten å ha lov til å beklage oss offentlig. For min del har denne sommeren vært en av de virkelig fine etter min smak og jeg håper inderlig at resten av den blir som dette. Hvor bor du? Her har det vært en helvetesuke, men det siste døgnet har temperaturen sunket betraktelig Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #818 Del Skrevet 14. juni 2013 Og så lenge var Eva i Paradis. Noen timer med levelige temperaturer, så er det pån igjen med solsteik og umenneskelige temperaturer. Trodde det skulle bli kjølig i helgen jeg Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #819 Del Skrevet 15. juni 2013 Og så lenge var Eva i Paradis. Noen timer med levelige temperaturer, så er det pån igjen med solsteik og umenneskelige temperaturer. Trodde det skulle bli kjølig i helgen jeg Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Er jeg den siste overlevende i tråden? Sitter her innesperret i varmen og har så lyst til å rope ut vinduet: Hallo! Det står på værmeldingen at det er 17 grader og overskyet i dag! Sol og varme, pell dere vekk! Naboene hadde vel løsrevet seg fra solsengene sine og ringt psykiatrien Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2013 #820 Del Skrevet 15. juni 2013 Hvor bor du?Tydeligvis et lykksalig sted, for det er fremdeles en bra og levelig temp rundt meg.Skal jeg si det som det er; denne sommeren har vært en av de beste jeg kan huske faktisk.Folk er solhungrig-sure rundt omkring, og bortsett fra noen perioder med varmt møkkavær,så har det vært midt i blinken for meg i år. Det er ofte sol, men den er ganske svak i styrken.Det er ofte overskyet, innimellom høljregn, og det skjønne er VIND som er kjølig.Om nettene også. Jeg har full gjennomtrekk en times tid før jeg skal legge meg,jeg sover tett ved vinduet (som står åpent hele natta) og kjenner at det er deiligå krype ned under dyna og kjenne frisk, kald luft i ansikt og lunger, hele tiden.Jeg håper inderlig at dette hellet holder seg ut sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå