Gå til innhold

Svart topp og svarte sko


Gjest Thalee

Anbefalte innlegg

Gjest Thalee

Jeg skal ut på kveldstid. Skal bruke en svart topp og svarte sko. Hva slags farge burde jeg da ha på beltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha hvilken som helst farge, men skygg unna brunt :) Stilig med knæsj kanskje? Turkis eller gult eller rødt eller noe?

Hvilken farge skal du ha på veska di? eller anne evt. tilbehør?

Du kan også ta et fargerikt tørkle og bruke som belte...det er ganske stilig synes jeg...knytt det på siden og la "flakene" henge ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ofte sølvbelte til sorte antrekk. Men da har jeg sort bukse også. Syns forslaget om et fint tørkle/skjerf var godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødt belte! Men da burde du også ha en rød ting til ved siden av.. Veske,armbånd, noe i håret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du veske?

Da skulle det enten være helt annerledes fra vesken eller matche helt. Nesten match er ganske teit, synes jeg.

Klare sterke farger passer som oftest uansett, man må balansere med aksessuarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha hvilken som helst farge, men skygg unna brunt :) Stilig med knæsj kanskje? Turkis eller gult eller rødt eller noe?

Hvilken farge skal du ha på veska di? eller anne evt. tilbehør?

Du kan også ta et fargerikt tørkle og bruke som belte...det er ganske stilig synes jeg...knytt det på siden og la "flakene" henge ned

Ikke helt enig i at brunt belte ikke passer til. Dersom det er et pent lærbelte i en fin bruntone kan det være veldig stilig til! Særlig om du har annet tilbehør, f.eks veske, i samme farge.

Ellers var tørkle-ideen fin - synes det erlitt sommerlig iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...