Gå til innhold

Frp størst på landets målinger.


Gjest Sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:cry:

Sannheten er nok heller at den nåværende regjeringen tror at alle er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er nok heller at den nåværende regjeringen tror at alle er det.

Det er vel ett bevis på at folk er lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Det er ikke annet å vente da, når den rødgrønne regjeringen stadig går mot det folket ytrer at de ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mamma1_*

Tror ikke folk er tilbakestående, men de er drittlei den nåværende regjeringen og alle brutte løfter.. Samtidig er mange lei sytingen til frp folket, om at frp kunne gjort det mye bedre.. Jeg er selv AP-kvinne, men kommer ikke til å stemme hverken AP eller SV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rona_*

Godt. Får håpe det holder seg frem til neste valg.

De må dog gjøre det eksepsjonelt om det skal være realistisk å

komme i regjering. Uten rent flertall, enten alene eller med en lojal

støttespiller så kan de glemme det. De vil bli felt ved første anledning.

På tide Høyre innser at de ikke lenger er landets konservative førstevalg

og innretter seg deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

synes folks hovedargument mot FRP er at de aldri i verden kommer til å holde det de lover. Men de har jo aldri fått en sjanse! Det har derimot AP & co. som konsekvent bryter løfter... takke meg til et regjeringsskifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor teori, den om Planet X, påstår at FrP vil vinne valget i 2009. Og det forundrer ikke meg. Gjør de det, så kan man jo lure på om resten av det "eventyret" er sant også.

Om folk er tilbakestående? Ikke nødvendigvis, men veldig opptatt av seg og sitt og sin egen lommebok, og det gir jo fin grobunn for partier som FrP.

At velgerne ikke alltid følger med i timen er jo så sinn sak, men det er vel nettopp det partiet vinner sine medlemmer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror ikke nødvendigvis FRP kommer til å bryte så mange løfter. Men det er nok en del som kommer til å oppfatte det slik fordi de har oppfattet budskapet anderledes en det egentlig er. De er flinke å få tvetydighet til å høres enkelt og greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
SV er valgt inn i regjeringen. Er folk virkelig så tilbakestående??

Neida, SV fikk vel bare 8-9%. Så man må heller se på valgordningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*

Jeg synes politikk er veldig spennende. Etter et år med komparativ politikk og mange års refleksjoner har jeg kommet fram til at Norge hadde tjent på et Ap og Høyrestyrt regjering. Som et friskt pust! :)

Egentlig er jeg høyrekvinne. Veldig mye bra saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 1976A6

Jeg har lest deler av frp sitt program, og det er skremmende lesing. Lurer på om alle de som stemmer frp, faktisk har lest programmet deres. Mange velgere vil nok få en oppvekker den dagen frp sitter i regjering. Det er alltid vittig når folk stemmer på et parti, for deretter å klage på politikken dette partiet fører. De kan umulig ha satt seg inn i politikken til det partiet de stemte på, eller satt seg inn i politikk overhodet. Jeg er sosialist og stemte selvfølgelig rødt ved siste valg, og nå har jeg som trygdet gått opp 14% i inntekt. Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg er sosialist og stemte selvfølgelig rødt ved siste valg, og nå har jeg som trygdet gått opp 14% i inntekt. Veldig fornøyd!

Så deilig da! jeg som arbeidstaker har fått enda mer skatt og avgifter å slite med.

Håper nesten at frp kommer i regjering og mange sosialister får en oppvekker på hvor greit alt ble ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutte løfter i den rødgrønne regjeringen? Så vidt jeg vet lovet de da høyere skatter før de ble valgt? Kan ikke si at det var en løgn. Så vidt jeg vet har det aldri blitt bygd så mange barnehager i Norge (ikke helt i mål enda, men likevel)?

Det er nesten så jeg ønsker å få inn FrP inn i regjering, så man kan se hvilke følger det kan ha for landet. Så dessuten litt av partiprogrammet til FrP, kjente jeg ble redd (sosial støtte, kultur, miljø, skatt). Og det er ikke sjangs til at de kan få gjennomført alt det. De kommer tross alt ikke til å sitte med enevelde, de må forholde seg til Stortinget. Det kunne vel kanskje ha stoppet klaginga deres, når de endelig får litt makt i hendene, hvor det også følger et stort ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stor teori, den om Planet X, påstår at FrP vil vinne valget i 2009. Og det forundrer ikke meg. Gjør de det, så kan man jo lure på om resten av det "eventyret" er sant også.

Om folk er tilbakestående? Ikke nødvendigvis, men veldig opptatt av seg og sitt og sin egen lommebok, og det gir jo fin grobunn for partier som FrP.

At velgerne ikke alltid følger med i timen er jo så sinn sak, men det er vel nettopp det partiet vinner sine medlemmer på.

Har du link til Planet X teorien? Hva går den ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes folks hovedargument mot FRP er at de aldri i verden kommer til å holde det de lover.

Mitt hovedargument er at jeg er livredd de faktisk kommer til å holde det de lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
Mitt hovedargument er at jeg er livredd de faktisk kommer til å holde det de lover.

Den tanken slo meg også.

Frp representerer i stor grad et samfunn jeg overhodet ikke ønsker meg, derfor synes jeg den store fremgangen de har hatt i det siste er skremmende.

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til Planet X teorien? Hva går den ut på?

Det finnes en tråd om den her på KG. Søk på Planet X og se hva som kommer opp. Jeg har ikke lest den, jeg har bare blitt fortalt noe småtteri fra den.

Norsk politiker forteller om Planet X eller noe sånt, heter den...

Når det gjelder partiprogram og velgere, så tror jeg de aller færreste faktisk leser programmene til partiene sine. De danner seg sin mening utfra tabloide programmer på tv og rabalderartikler i avisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...