Gå til innhold

Frp største partiet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Som jeg skrev i den andre tråden:

Det er ikke annet å vente da, når den rødgrønne regjeringen stadig går mot det folket ytrer at de ønsker.

synes folks hovedargument mot FRP er at de aldri i verden kommer til å holde det de lover. Men de har jo aldri fått en sjanse! Det har derimot AP & co. som konsekvent bryter løfter... takke meg til et regjeringsskifte.

Jeg klarer ikke helt å se for meg FRP samarbeide med et annet parti da, da jeg synes de er litt lite ydmyke. så akkurat den delen der kan bli spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke annet å vente da, når den rødgrønne regjeringen stadig går mot det folket ytrer at de ønsker.

Jeg synes folk skal ta ansvar selv for sine meninger, og ikke skylde på andre. "Ja, jeg vet at FrP kanskje ikke det lureste, men det er de rødgrønnes feil at jeg nå stemmer dem!" Det er jo en latterlig holdning, hvor man fraskriver seg ansvaret for egne handlinger. (Jeg sier ikke at du, Lilleulv, har den, men jeg har sett andre som skriver lignende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg synes folk skal ta ansvar selv for sine meninger, og ikke skylde på andre. "Ja, jeg vet at FrP kanskje ikke det lureste, men det er de rødgrønnes feil at jeg nå stemmer dem!" Det er jo en latterlig holdning, hvor man fraskriver seg ansvaret for egne handlinger. (Jeg sier ikke at du, Lilleulv, har den, men jeg har sett andre som skriver lignende).

Jeg synes bare den rødgrønne regjeringen har vært fryktelig lite taktisk.

Minner meg om den gangen det ble regjeringsskifte etter bondevik-regjeringen. folket sa høyt og tydelig i fra: vi er fornøyde med regjeringen, men vi vil ikke ha bondevik som statsminister. Allikevel stilte de med Bondevik som statsministerkandidat - og mistet en haug med stemmer til bl.a. venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...