Gå til innhold

Frp største partiet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

En fantastisk meningsmåling:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle2464785.ece

Hvis dette hadde vært stortingsfvalg, ville Frp og Høyre bare manglet 2 mandater på rent flertall! Frp og Høyre har hele 47% av stemmene til sammen.

Siv Jensen fylte 39 for et par dager siden. Kvinneguiden må være det rette stedet for å ta av seg atten av for denne unge dyktige kvinnen som forhåpentligvis skal lede landet vårt inn i en ny epoke.

Go Siv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis Frp får makten flytter jeg ut av landet.

Kjempeflott :)

Endelig går det riktig vei i dette landet, vekk fra sosialistene.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rona_*
Hvis Frp får makten flytter jeg ut av landet.

Veldig god idé!

Se om du klarer å få med deg andre som tenker på samme måte også.

Jeg kan anbefale Nord Korea eller Cuba som gode alternativer for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Forhåpentligvis går det seg til.

Men jeg innrømmer at jeg begynner kikke rundt på hvillke land som kan være aktuelle å flytte til, iverfall om jeg noen gang får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp og Høyre er jo litt som knoll og tott så jeg vet ikke hvor mye de hadde fått til sammen.

Men det kunne vært interessant å se Frp i regjeringsposisjon. Jeg mistenker at det fort vil redusert deres popularitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp og Høyre er jo litt som knoll og tott så jeg vet ikke hvor mye de hadde fått til sammen.

Men det kunne vært interessant å se Frp i regjeringsposisjon. Jeg mistenker at det fort vil redusert deres popularitet.

Det ville nok vært veldig interessant, men håper virkelig ikke at det går så langt.

Jeg mistenker at ikke bare synker populariteten deres da, men også det norske folks velferdstilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror ikke Frps fremgang skyldes partiets politikk. Jeg tror årsaken er at dagens regjering fører en uforsvarlig politikk. Spesielt helsepolitikken er kritikkverdig og helt uforsvarlig. Det får de svi for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og miljøpolitikken deres er fryktelig feig og tannløs. :sukk: Hjelper ikke at man betegner alle avgifter som miljøavgifter når de slettes ikke er det.

Ser ikke på FRP som noe allternativ allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hjelper ikke at man betegner alle avgifter som miljøavgifter når de slettes ikke er det.

Sånn som bensinavgiften mener du? Fortvil ikke, Frp vil endre den avgiften helt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet ennn å ha littegrann tiltro til mennesker igjen, å håpe at valgresultatet ser helt annerledes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Forhåpentligvis går det seg til.

Men jeg innrømmer at jeg begynner kikke rundt på hvillke land som kan være aktuelle å flytte til, iverfall om jeg noen gang får barn.

Hva med å dra til Malmø eller Paris? Der har de kommet langt med det multikulturelle eksperimentet som en vesentlig del av Frp-velgerne er sterkt skeptisk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva med å dra til Malmø eller Paris? Der har de kommet langt med det multikulturelle eksperimentet som en vesentlig del av Frp-velgerne er sterkt skeptisk til.

Tviler på det blir en storby, Bergen og Oslo er greit nok som feriemål, men å bo der er ikke noe som frister.

Men som sagt, det har gått seg til med AP, og de har ikke fått gjort så mye skade med tanke på barn og oppvekst, så jeg utelukker ikke at FRP kan gå seg til heller. Får se det an, og pr dags dato har vi ikke barn engang så vi har heldigvis god tid til å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mamma1_*
Frp og Høyre er jo litt som knoll og tott så jeg vet ikke hvor mye de hadde fått til sammen.

Men det kunne vært interessant å se Frp i regjeringsposisjon. Jeg mistenker at det fort vil redusert deres popularitet.

Se, vi er faktisk enige om noe. Jeg tror også at dersom Frp hadde fått prøvd seg så hadde de ikke fått flere stemmer dette århundre.. SÅ det kunne jo vært greit. Spørsmålet er bare hvor mye skade de ville gjort før de var ferdige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Men som sagt, det har gått seg til med AP, og de har ikke fått gjort så mye skade med tanke på barn og oppvekst, så jeg utelukker ikke at FRP kan gå seg til heller.

Uansett hvor mye man misliker Frp, kommer man ikke unna at de har gode resultater fra de kommunene de har styrt. Forandring blir det, men ikke noe radikalt. Imidlertid blir det kursendringer på lang sikt. Som for eksempel at:

Studenter skal ikke lenger henge på universitetene til de blir 30. Den miljø- og uhjelpsfiendtlige landbrukspolitikken skal kraftig legges om. LO-organiserte skal ikke stikke av med oljepengene på bekostning av resten av befolkningen. Diktatorer i Afrika og andre steder må finne seg økonomisk støtte fra andre givere enn den norske stat. Innvandrere blir stilt krav til på lik linje med andre. Mer fokus på trygghet og helse. Fra oljefondets avkastning skal det bygges infrastruktur slik alle var enige om da fondet ble opprettet. Og ikke minst: statens vanvittige korpus skal slankes.

Kort sagt, Norge vil bli litt mindre sært.

Jeg har endelig begynt å få et snev av håp for dette landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den ene siden hadde det vært interessant å hatt FrP i regjering, så kunne vi alle sett hvordan det faktisk hadde blitt. Men på den annen side er jeg redd for hvor mye de vil komme til å ødelegge, og at det rett og slett vil koste for mye å rydde opp etter dem (og da tenker jeg ikke bare rent økonomisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Uansett hvor mye man misliker Frp, kommer man ikke unna at de har gode resultater fra de kommunene de har styrt. Forandring blir det, men ikke noe radikalt. Imidlertid blir det kursendringer på lang sikt. Som for eksempel at:

Studenter skal ikke lenger henge på universitetene til de blir 30. Den miljø- og uhjelpsfiendtlige landbrukspolitikken skal kraftig legges om. LO-organiserte skal ikke stikke av med oljepengene på bekostning av resten av befolkningen. Diktatorer i Afrika og andre steder må finne seg økonomisk støtte fra andre givere enn den norske stat. Innvandrere blir stilt krav til på lik linje med andre. Mer fokus på trygghet og helse. Fra oljefondets avkastning skal det bygges infrastruktur slik alle var enige om da fondet ble opprettet. Og ikke minst: statens vanvittige korpus skal slankes.

Kort sagt, Norge vil bli litt mindre sært.

Jeg har endelig begynt å få et snev av håp for dette landet!

Jeg har jevnt over ikke noe særlig problem med FRP kommunalt sett, men i regjering er jeg mer skeptisk.

Men det finnes verre alternativer, og jeg er nær ved å havne i kategorien "jeg gir pokker, bare nåværende regjerning ryker!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studenter skal ikke lenger henge på universitetene til de blir 30.

Mindre satsing på utdanning - lavere skatt

Den miljø- og uhjelpsfiendtlige landbrukspolitikken skal kraftig legges om.

Mindre subsidier til landbruket/nebgging av norsk landbruk -import av billig genmodisert mat fra utlandet. Vi beholder penga sjæl.

LO-organiserte skal ikke stikke av med oljepengene på bekostning av resten av befolkningen.

Mer makt til arbeidsgiver, mindre til arbeidstager.

Diktatorer i Afrika og andre steder må finne seg økonomisk støtte fra andre givere enn den norske stat.

Mindre skattepenger til bistand - lavere skatt. Vi beholder penga sjæl.

Innvandrere blir stilt krav til på lik linje med andre.

Regler som gjør at vi slipper å få flere hit og størst mulig åpning for å sende hjem de som allerede er her.

Mer fokus på trygghet og helse.

Mer politi og privatiserte sykehjem/sykehus

Fra oljefondets avkastning skal det bygges infrastruktur slik alle var enige om da fondet ble opprettet.

Sprøyte kapital inn, sørge for overoppheting av norsk økonomi -prisstigning og rentehopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...