Gå til innhold

Når skal dere servere nattmaten?

Juni-brud

Anbefalte innlegg

Skal lage kjøreplan for bryllupet.

Og har lurer litt på når dere skal servere nattmaten?

Skal dere spise nattmat og, eller drar dere fra festen før?

Hva skal dere ha til nattmat?

Vi skal ha ertesuppe, loff og smør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha kaffegjster klokken 2030 og har tenkt å servere nattmaten ca 0030. Vi kommer til å være med å spise nattmat før vi drar fra festen. Jeg kan ikke holde meg unna spekemat som er det vi skal ha. :oops:

Kan hende vi tar med oss en kurv med mat til hotellet og spiser alene der, men jeg tror det blir sammen med gjestene siden det blir servert tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier ikke å spise mat om natten, og med middag kl.19.30 og kaker kl.23.. så tror jeg ikke det blir behov for noe.

Men det er selvsagt ingen som skal legge seg på tom mage! Er noen sultne vil det bli ordnet noen sandwicher!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha nattmaten i 02 tiden vi.... Da har vi ikke spist på lenge, og festen er ikke slutt før mange timer enda :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har våre lokaler bare til kl. 02, så jeg regner med at det

blir nattmat mellom kl.00 og 00:30.

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare lokalene til klokka 02.00, og har bestemt oss for ikke å ha nattmat. I steden kjøper vi inn noen smørbrødkaker som blir servert sammen med de andre kakene, slik at de som er litt småsultne kan få litt mer enn bare søte kaker å putte i magene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kaffe kl halv ni, og nattmat rundt midnatt. Iflg. min far er det viktig ikke å ta nattamten for sent, for da "stopper" gjerne festen opp etterpå. (Vi har lokalene til halv fire)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...