Gå til innhold

Skjørt - Shorts


Transe

Anbefalte innlegg

For meg er det ingen tvil. Skjørt liker jeg mye bedre å bruek enn shorts. Ser ikke ut som jeg har så mange jenter med meg i det. Ser ut som jenter helle bruker shorts enn skjørt. Forstår det ikke, det er da så fin følelse og mye luftigere med skjørt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best å bruke skjørt. Har ikke en eneste shorts i skapet mitt faktisk... Syns det er finere og mer behagelig å gå i skjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest capri bukser nå, men så har jeg en 1 åring som jeg løper etter hele dagen, hvor det er mye bøying, sitte på bakken, huk og sånn. Er ikke like praktisk med skjørt da.

Men jeg liker og bruke skjørt og da. Bruker det mest da jeg ikke har små barn jeg må leke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sykle med skjørt er ikke noe problem, bare å samle knærne litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sykle med skjørt er ikke noe problem, bare å samle knærne litt ekstra.

Da er det lurest å ha et skjørt som er litt "tyngre", f.eks et olaskjørt..

Jeg foretrekker skjørt ihvertfall, men finner aldri noen som jeg liker nå lenger, noen som vet hvor de har litt tøffe olaskjørt, alle lengder, også minimini.. (sorry for litt off topic)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Skjørt, uten tvil!

Shorts bør man være ung og veldig slank for å kunne gå med, synes jeg. Skjørt er jo mye forskjellig. Idag har jeg på meg et dueblått knelangt skjørt med en bred silkekant nederst som svinger så fint når jeg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg er et skjørtemenneske. Men jeg har akkurat kjøpt meg ny shorts, og jeg ser det praktiske ved det. Om jeg ikke skal sykle milevis, syns jeg det går greit å sykle i skjørt. Manutvikler en teknikk. Enklere nå som jeg har damesykkel enn da jeg måtte svinge meg over guttastangen på den gamle sykkelen.

Endret av Frk Åberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa.. det kommer litt an på anledning og kroppsform på mennesket egentlig. Synes det er mye fint, men også veldig mye stygt der ute så er jo greit å se an hva man kler best :D

Jeg har begge deler og bruker begge deler ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker skjørt best, men syns jeg blir svett mellom lårene når det er varmt og det er ubehagelig. Sliter ofte med varmeutslett på innsiden av lårene om sommeren og da er det begrenset hvor mye skjørt jeg kan gå med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker skjørt best, men syns jeg blir svett mellom lårene når det er varmt og det er ubehagelig. Sliter ofte med varmeutslett på innsiden av lårene om sommeren og da er det begrenset hvor mye skjørt jeg kan gå med...

Talkum mellom lårene er fint mot det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker, og går oftest med skjørt, men tar ofte på en kort shorts når jeg skal på byen og det passer til antrekket. Shorts blir det også hvis vi skal gå/sykle type treningstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...