tuttelutten :) Skrevet 2. juni 2008 #1 Del Skrevet 2. juni 2008 1: Hva er dollarkursen nå? 2: Vil den stige, eller synke? Mest sannsynlig, eller hva liksom.. 3: Eventuelle nettbutikker som selger klær, tenker mest på bikini. Fine, kule, bikinier. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 2. juni 2008 #2 Del Skrevet 2. juni 2008 Sjekk xe.com Victoriassecret.com er gode paa bikinier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttelutten :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2008 Sjekk xe.com Victoriassecret.com er gode paa bikinier. det skjønte jeg ikke mye av. :s noen som kan hjelpe meg, svar på spm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 2. juni 2008 #4 Del Skrevet 2. juni 2008 Når det gjelder dollarkursen, burde du kanskje kontakte en som analyserer det internasjonale finansmarkedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 2. juni 2008 #5 Del Skrevet 2. juni 2008 det skjønte jeg ikke mye av. :s noen som kan hjelpe meg, svar på spm? Hva skjoente du ikke noe av, xe.com? Ifoelge dem er 1 USD naa 5.12396 NOK. Om den vil gaa opp eller ned vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 2. juni 2008 #6 Del Skrevet 2. juni 2008 1. Tollvesnet tar utgangsounkt i en kurs på 5 kr nå, når de skal fortolle. 2. Hvordan den utvikler seg aner jeg virkelig ikke. 3. Victoria's Secret har mye fint, og det er på tilbud nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå