Gå til innhold

Gina Tricot, kjole natasha

spinnvil

Anbefalte innlegg

gina Tricot

Får ikke til å linke direkte til kjolen... Har noen sett denne kjolen som heter natasha? Helst i blått, jeg skal i bryllup så hvitt er uaktuelt...

Jeg finner masse fint på nettsidene til gina tricot, men ingenting i butikken i Trondheim. Virker som bare det mest spesielle blir tatt inn her jo. Flere som har samme erfaring, eller er det jeg som begynner å bli gammel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kanskje har dere sett en kjole som ligner på denne? En smal kjole til knærne som ikke koster en formue. Trenger ikke være blå, men en farge som passer til bryllup, altså ikke alt for knæsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen var jo bare helt utrolig stilig, kunne aldri forestilt meg at GT førte sånne klær etter hva jeg har sett i butikken deres i tr.heim. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med spm ditt, men kanskje det er mulig å kjøpe over nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen var jo bare helt utrolig stilig, kunne aldri forestilt meg at GT førte sånne klær etter hva jeg har sett i butikken deres i tr.heim. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med spm ditt, men kanskje det er mulig å kjøpe over nett...

Nei, butikken i Trondheim og nettsidene gir ikke akkurat inntrykk av å være i samme kjede en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gina Tricot i Trondheim er ikke kjempebra nei! Synes selv at butikken er rotete og ganske kjedelig... Var innom der sist forrige uke, men kan ikke huske å ha sett den kjolen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_chica_*

Det kommer en ny og myyyye større gina tricot i thomas angells gate som jeg tror åpner i august.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom på Torget i dag, og de har kjolen i både rosa og mørk blått.

Tusen takk for tipset. Nå er kjolen kjøpt inn i blått, så nå må jeg bare finne ut hvilket tilbehør jeg skal ha:) Og kanskje helst gå ned et par kilo, men det er en annen diskusjon... Måtte nemlig kjøpe en størrelse under vanlig fordi min størrelse var utsolgt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...