Gå til innhold

Hvor store brystvorter/areola har du??

Gjest anonym

Hvor stor areola har du?  

9 stemmer

1. 1. Hvor stor areola har du?

• 2 cm eller mindre
      8
    • 2-3 cm
      15
    • 3-4 cm
      8
    • 4-5 cm
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Lise 18

Jeg har "normal" størrelse på puppene (b-cup) men jeg har noen enorme areola. 6 cm i diameter. Jeg er 18 år og håper de ikke vokser seg større nå. Hvor store har dere? Og til dere gutter, synes dere det er fint med store eller små brystvorter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarte 4-5, men de er faktisk nesten 6 cm. Hadde jeg aldri trodd. Men de ser da ganske normale ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid synes at mine er bittesmå i forhold til alle andres, men de er faktisk ca 4 cm. Det var kanskje ikke så galt likevel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ser ut som at litt mange har underdrevet litt her... Under 2 cm.. Har dere målt? Tenkte forst noe sånt selv, men målte og fant 3,5 cm. (diameter)

Har mindre brystvorter enn de fleste jeg har sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2cm. Kanskje det er lite, men jeg synes det ser helt passe ut jeg.

Gjest Skrevet:  

ser ut som at litt mange har underdrevet litt her... Under 2 cm.. Har dere målt? Tenkte forst noe sånt selv, men målte og fant 3,5 cm. (diameter)  

Har mindre brystvorter enn de fleste jeg har sett..  

Jeg har faktisk målt, og de var bare to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg har visst 3 cm :o Bruker 75A i bh, kunne godt vært litt større. Men pytt, hvem bryr seg?! For meg er 6 cm king size, men det kommer sikkert ann på hvor stor puppen er. Hvis de er tre ganger så store som mine eller mer ser det nok helt normalt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIne er 3 cm :ler:

Det finnes ikke noe fasitsvar på hva som er fint. Det kommer an på så mye. Dine bryster er sikkert flotte!

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Bbbbrystvorter???

Hadde tenkt å finne frem målbånd og måle brystvortene mine... men lot det være da Mogens allerede hadde testet det eksperimentet.

Men seriøst svar til ditt spørsmål til oss gutta...

Jeg har aldri tenkt over det faktisk.

Bare de er myke og gode å ta på!!

:hoho:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine var 5cm, har aldri tenkt så mye på det jeg da, ellers er 85c. så jeg tror det er greit størrelse på de jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spøsr vel om de er stive eller ikke det!?

strekker seg vel når man blir gravid. kanskje de kommer til å dekke halve puppen, du er jo bare atten?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Braveman

Hei Lise 18

Tror du kunne vært den perfekte kvinne i mitt liv! Jeg eeeelsker den type du beskriver du har! -synd du er så ung...:-(

Ellers er jeg av den overbevisning at man skal være glad i den kroppen man har, og at det alltid finnes noen der ute som vil synes den er vakker. Sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...