Gjest Sjokoladebolle Skrevet 11. mai 2011 #41 Skrevet 11. mai 2011 Dille med dusken :D Den var bra, hehe XD
Gjest gjest Skrevet 28. august 2011 #43 Skrevet 28. august 2011 finnes det jenter som drar forhuden på klitoris frem og tilbake som om det var en penis??
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #44 Skrevet 28. august 2011 Jeg kaller det musegnikking eller myrsynking.. Spørs om jeg konser om klitt eller g-punkt! 1
Kosemose Skrevet 29. august 2011 #45 Skrevet 29. august 2011 Tråd ryddet for innlegg med epostadresse, i hht reglene. Kosemose mod.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2011 #46 Skrevet 30. august 2011 Ronking = jacking off. Det er helt feil å bruke ronking for å beskrive jenter som onanerer seg selv.
otilie Skrevet 31. august 2011 #47 Skrevet 31. august 2011 jeg sier fingre.... har hørt noen bruke ordet runke, for jenter.... er vel ikke noe galt i det språket utvikler seg
Gjest DrammenFia Skrevet 31. august 2011 #48 Skrevet 31. august 2011 "Fingre" passer kanskje bra som navn når jeg bruker to fingre inni, men når jeg bruker fingertuppene raskt og hardt på/ved klitoris, så runker jeg, og ikke noe annet. "Onanere" er et veldig klinisk og etterhvert et litt teit begrep.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2011 #49 Skrevet 1. september 2011 "Fingre" passer kanskje bra som navn når jeg bruker to fingre inni, men når jeg bruker fingertuppene raskt og hardt på/ved klitoris, så runker jeg, og ikke noe annet. "Onanere" er et veldig klinisk og etterhvert et litt teit begrep. Jeg tror ikke du er helt klar over hva ronking betyr. Er du jente så kan du ikke ronke, uansett hvordan du onanerer deg selv. Eneste måten du kan ronke er ved å ronke en gutt. Som det ble sagt noen innlegg over: Ronking = jacking off.
Gjest Grugga Skrevet 1. september 2011 #50 Skrevet 1. september 2011 Jeg tror ikke du er helt klar over hva ronking betyr. Er du jente så kan du ikke ronke, uansett hvordan du onanerer deg selv. Eneste måten du kan ronke er ved å ronke en gutt. Som det ble sagt noen innlegg over: Ronking = jacking off. Å ronke vil si at man med tempo og et visst trykk rytmisk masserer sitt kjønnsorgan fram til orgasme. Hva slags kjønn men er, og hvs slags konstruksjon det er på ens kjønnsorgan, er i denne betydningen ganske uinteressant. Du er totalt stuck i en definisjon der du ekskluderer jenter/kvinner fra gleden, opphisselsen og nytelsen ved å ronke seg. Ganske idiotisk forsøk du her gjør på vegne av det snevre og fordomsfulle språk-politiet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå