Gå til innhold

Buffalo platåsko

platy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, jeg har et par vaskeekte Buffalo-boots, de kjempehøye (11 cm eller 15 eller hva det er.) I svart lakk selvsagt. Søsteren min kjøpte det av en eller annen bekjent i Haugesund for halv pris, ubrukt og det var bare en helt fantastisk julegave å få! :D Var så stolt!

Men selger dem ikke! Det er et klenodie jeg akter å ta godt vare på til fremtidige generasjoners glede - kanskje. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguud.. Jeg gremmes, men fy søren så hipt det var da!

Jeg hadde 3 par buffalo. :P Et par kjeempehøye blå og hvite (de var favoritt skoa mine!), et par "vanlige" hvite og et par beige som var en "lav" versjon av de 15-20 cm skoa.

Tror mamma har spart på de høyeste.. Hun mente jeg ville ha glede av å se de igjen om noen år. Hehe..

Endret av billie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det værste jeg har sett er at de faktisk lager de skoene for menn også og det er faktisk menn som bruker de :skratte:

Og det er ikke så veldig mange år siden jeg så det sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slike sko brukes enda, riktignok ikke buffalo, men høye er de fordi.

Ett eksempel

Eksempel nr 2

..men når det er sagt, så må jeg nesten si at dette er sko for de som kommer under kategorien goth f.eks. Har flere venner som bruker de! Ganske greit når man er på konsert :ler: Selv så kan jeg ikke gå med sko på den høyden, for da ser jeg totalt dritings ut(jeg kan ikke gå på sko som er høyere enn rundt 5 cm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal buffalo skoene ha at de var gode på vinterføre. Husker nesten alle hadde buffalosko når jeg gikk på vgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffalo og Miss sixty ja... :fnise: Det var tider :ler:

Jeg hadde bare et par, og det var ikke den kjempehøye typen. Husker jeg brukte de litt i sølevær når jeg luftet hunden - Det var jo genialt til slik bruk fordi man kunne jo bare vasse rett gjennom alt av vanndammer og gjørme :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde to par, ett par høye og ett par lave. Og Miss Sixty bukse selvfølgelig:P Var på slutten av barneskolen husker jeg, skoene var praktiske noen ganger - men fy faen så rart å tenke på at jeg gikk med sånne. Ville aldri gått med dem i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det værste jeg har sett er at de faktisk lager de skoene for menn også og det er faktisk menn som bruker de :skratte:

Og det er ikke så veldig mange år siden jeg så det sist :fnise:

Denne er jo litt søt da! :fnise:

Er det noe som er så spesielt feminint med Buffalo platåsko da egentlig??

De produseres opp til størrelse 47 så jeg regner med at de er designet for begge kjønn.

Hvis du ser en gutt med Buffalo på gaten en dag så kan det godt være meg :-)

Kjøpte meg nettopp nye fra Tyskland.

Om de er stuerene i motebildet driter jeg tynt i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoene fra Pleaser som ble linket til litt lenger opp her, er jo sexy... Men Buffalo plaståboots er generelt harry, men jeg ønsket meg det så veldig hardt . :fnise:

:) I dag har jeg ikke mindre enn sju par boots som er knehøye og rundt 10-15cm med hæl og platå. Hver sin smak. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest *Ulla*
Jeg dør av skam når jeg leser denne tråden!!! Hadde fortrengt det faktum at jeg trippet rundt i disse grusomhetene!

Hadde ikke mindre enn tre par!

Meg og, men det er jo morsomt å tenke på også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke forstå at det å ha gått i Buffalo er noe å skamme seg over!

Skal man skamme seg over alt man har valgt å gå i gjennom tidene da?

Jeg gikk i Buffalo den gangen, og selvsagt i Miss Sixty. Har gjemt på bade sko og bukser, og går i det enda når det passer meg. Dritkule bukser og dritkule sko! :-)

Ikke så rent få som spør hvor jeg har fått tak i skoa! Dessuten er det litt moro å være omtrent helt alene om noe! Enn så lenge! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de var fæle da, og jeg synes de er fæle nå. Men jeg har sett noen på enkelte butikker (husker ikke hvor) så det må være noen som bruker dem fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...