Gå til innhold

Buffalo platåsko


platy

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her som hadde buffalo platåsko på midt av 90-tallet? Hvor høy var dine og har du dem liggende enda?

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantes det så høye Buffalo-sko? o.O

Jeg hadde et par svarte, men tror ikke de var særlig mer enn en fem-seks cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoa vandrer harry delen av Arendal rundt på fortsatt! Og da tuller jeg ikke altså! Men tror faktisk det er mulig å få kjøpt de enda, hvor, hvordan og i all verden HVORFOR??? Det vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my!!!! Jeg hadde noen slike på 90 tallet bare at de var sølvfarget og en billig versjon av buffalo sko. Brukte de vel 5-6 ganger....sååå flau over det i ettertid. :murvegg: No har jeg donert de til jobben og elevene mine bruker de som "månemann-sko". :idesmil: Så hadde jeg jo såklart en av de vanlige buffalo platåsko, og med miss sixty bukse til såklart. :) Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my!!!! Jeg hadde noen slike på 90 tallet bare at de var sølvfarget og en billig versjon av buffalo sko. Brukte de vel 5-6 ganger....sååå flau over det i ettertid. :murvegg: No har jeg donert de til jobben og elevene mine bruker de som "månemann-sko". :idesmil: Så hadde jeg jo såklart en av de vanlige buffalo platåsko, og med miss sixty bukse til såklart. :)

:hoho: månemann :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, en ørliten misforståelse. :filer:

Endret av Gulphild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør av skam når jeg leser denne tråden!!! Hadde fortrengt det faktum at jeg trippet rundt i disse grusomhetene!

Hadde ikke mindre enn tre par! Et par beige, et par hvite med rosa glitter og et par svarte med selvlysende striper :overrasket: :overrasket:

Hadde de vanlige ca. 5-6 cm.. Regner med de fortsatt ligger på loftet hjemme hos mine foreldre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan prise meg lykkelig over at jeg IKKE likte platåsko da det var hottest! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde aldri selv, men jeg skal innrømme at jeg lånte søsteren min sine en septemberdag i 1999. Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Jeg kan prise meg lykkelig over at jeg IKKE likte platåsko da det var hottest! :D

Jeg kan prise meg over at jeg aldri har hatt platåsko!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan prise meg lykkelig over at jeg IKKE likte platåsko da det var hottest! :D

Likte heldigvis ikke platåsko jeg heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg estra flau. Elsket platåsko da jeg var ung. husker mitt første par, da var jeg 6 år, og siste gang jeg hadde de på beina var jeg vel 14-15 eller noe sånt (nå er jeg 20). Det verste er at hadde det blitt in igjen kunne jeg lett tatt de på meg igjen. om ikke skoene er så fantasisk fine, så gikk jeg fort med de og det var deilig å være HØY:D

Hadde aldri Buffalo sko, men utallige par platå sko i ulike høyder, og ja, flere av de ligger fotsatt inni skapet et sted. Har ikke hjerte til å kaste hele barndommen min (selv om skoene ikke lenger blir sett på som kule) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får kalle meg harry, håpløs eller det dere synes passer, men jeg likte, og liker fortsatt Buffalo Classics. Jeg synes vi til stadighet har det med å synes ting som ikke nødvendigvis er i motebildet er både pinlige og det som verre er. Så går det et par år, og så sitter bortimot de samme klærne på oss igjen. Hvor mange "hatet" ikke slengbukser på slutten av forrige periode? Mange av de samme "hater" nå smale bukser for nå er det bukser med sleng som er på vei inn igjen. Why?

Har fremdeles Buffs jeg, og bruker dem inn i mellom også. Dritkule til bukser med sleng! Skoene selger fortsatt såpass bra at produsenten har beholdt dem i spekteret sitt. Synes det er fint jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men ingen som har et par liggende da? Gjerne 15 eller 30 cm.

Var det noen som hadde så høye? Mener jeg så noen den gangen det var inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...