Gå til innhold

Natureday


Gjest Gjest_snuppelupp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_snuppelupp_*

Heisann!

Er det noen som har prøvd produktene til Natureday? Vil gjerne høre om erfaringer :)

:jepp:

(www.natureday.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest på et annet forum om natureday,og der var det en som hadde brukt det, hun var helt utrolig fornøyd da. Men...man vet jo aldri. Synes det virker skummelt å tukle med kroppen. Jeg ville heller investert i Brava hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestekvinnen
Heisann!

Er det noen som har prøvd produktene til Natureday? Vil gjerne høre om erfaringer :)

:jepp:

(www.natureday.com)

hadde tenkt å prøve dem, leste på et forum ei som syns de funka veldig bra. men var litt skeptisk siden de var fra usa, tenk hvis de hadde putta noe skummelt oppi liksom:P (det har de jo sikkert ikke egentlig da) men uansett, fant noe lignende på naturligt.se, som inneholder omtrent de samme urtene, og føler meg litt tryggere med å bestille fra sverige..så det skal jeg prøve etterhvert. her er link: http://www.naturligt.se/website1/sd_page/2/1/index.php?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_snuppelupp_*

Jeg kikka på den linken du ga meg, så googlet jeg det produktet. Men internett siden deres så litt tvilsom ut.. klikka jeg meg videre inn på noe, så gikk det ikke, kom bare opp på samme side. Og siden var både på engelsk og svensk.. i tillegg er dette mye dyrere, og jeg er fattig student, hehe:P

har ikke helt bestemt meg hva jeg skal gjøre, men har mailet litt fram og tilbake med natureday, hva de anbefaler og slikt. De virker da seriøse. Men de kunne ikke sende piller til Norge, da tollen er litt nøye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_snuppelupp_*

Nå har jeg bestilt 3 måneders-pakken av natureday + krem. Så får vi se om det funker! Kan komme tilbake med kommentarer om hvordan det går og om det faktisk funker :gjeiper: Så får jeg håpe at jeg ikke akkurat kasta bort flere hundre kroner, haha.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...

Fikk vite at dt tar opptil 2-12 uker for å merke puppene begynne å vokse for noen. Eg har tatt liquid(væske) fra natureday i 6-7 uker nå, men har ikk merket noe ting. Vet ikk om dette produktet funker på mg i dt hele tatt, men tenkte å være tålmodig og vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte en sånn stor pakke med 9 stk for ca ett halvt år siden. merka ingenting pluss at den flytende drikken smakte helt forferdelig! ingen overdrivelse.. anbefaler å ta det m juice eller noe. når jeg ser på nettsiden deres nå, ser jeg liten forandring siden jeg begynte å sjekke siden i februar. få nye innlegg med bilder... bare det sier meg noe om produktet.

større bryster høres forlokkende ut men vær forsiktig. har hørt at såkalte brystkremer kan gjøre deg steril pga østrogenene som ofte er i de (husker ikke om dette var tillfellet med natureday).

lykke til vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at ingen har lyttet til forskere og spesialister som gang på gang går ut å sier at slikt ikke er fysisk mulig.

Pumpe brystene større kan til nød virke, dog ikke mye.

Hva med å heller godta seg selv som man er eller operere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det (lest det) så kanskje tryggere å være på den sikre siden å ikke prøve?..

ber at jeg ikke er blitt det vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...