Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skal man stritte håret for å få det finest mulig? Og flatest mulig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stritte håret...?

Skrevet
stritte håret...?

Ja, men det er jo ikke alltid det blir like stritt som man vil det. Sånn helt foran oppe med pannen.

Skrevet (endret)
stritte håret...?

Hun mener å rette det ut hvis det er det du ikke skjønte.

Varmebeskyttende krem eller spray og god rettetang er must.

Edit: Og å dele opp håret. Begynn med det håret som er underst, og fest resten i en hestehale. Forsett med å ta ned litt og litt hår. Det blir etter min erfaring best.

Endret av Maneo
Skrevet
Hun mener å rette det ut hvis det er det du ikke skjønte.

Varmebeskyttende krem eller spray og god rettetang er must.

Edit: Og å dele opp håret. Begynn med det håret som er underst, og fest resten i en hestehale. Forsett med å ta ned litt og litt hår. Det blir etter min erfaring best.

Skråsikker?

Det kan jo også være å gjøre det mer "piggete" nederst. Derfor jeg spurte, men fikk ikke svar.

Skrevet
Hun mener å rette det ut hvis det er det du ikke skjønte.

Varmebeskyttende krem eller spray og god rettetang er must.

Edit: Og å dele opp håret. Begynn med det håret som er underst, og fest resten i en hestehale. Forsett med å ta ned litt og litt hår. Det blir etter min erfaring best.

Nå gjorde jeg det, og det var kjempelurt. Det ble flott :-)

Sånn som jeg alltid har villet hatt det! Tusen takk :-)

Skrevet
Nå gjorde jeg det, og det var kjempelurt. Det ble flott :-)

Sånn som jeg alltid har villet hatt det! Tusen takk :-)

Så bra! :)

Skrevet

Den gule sprayen som heter "glued" som finnes i de fleste matbutikker o.l er også perfekt hvis du vil ha stritt hår. For eksempel sånn emohår som mange har nå som står til alle kanter ;P Den kjennes faktisk ut som lim når du tar den i, men blir bra når den tørker :) Men har du fall eller krøller må du uansett rette ut håret først.

Skrevet
Hvordan skal man stritte håret for å få det finest mulig? Og flatest mulig:)

Riktig styling og en skikkelig hårbørste med sånne naturhår eller hva det heter. Ikke bare pigger på i alle fall!

Gjest Gjest
Skrevet

Selv om det er nevnt før så sier jeg det, alfa og omega er kvaliteten på rettetangen.

  • 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet
Hun mener å rette det ut hvis det er det du ikke skjønte.

Varmebeskyttende krem eller spray og god rettetang er must.

Edit: Og å dele opp håret. Begynn med det håret som er underst, og fest resten i en hestehale. Forsett med å ta ned litt og litt hår. Det blir etter min erfaring best.

Jeg lurer på hvor kna jeg kjøre varmebeskyttende krem?

Skrevet
Jeg lurer på hvor kna jeg kjøre varmebeskyttende krem?

Varmebeskyttende spray får du kjøpt nesten over alt. Om du ønsker å gå for de billige merkene som selges i butikker som Cubus, H&M o.l. eller dyrere merker som selges i frisørsalonger er så opp til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...