Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2003 #1 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei! Jeg har tidligere bare brukt p-piller som prevensjonsmiddel, men er nå ute etter å finne annen prevensjon. Jeg har lest litt om Persona og syns dette virker som et aktuelt prevensjonsmiddel for oss. Er det noen av Kg-brukerne som bruker Persona, og som har erfaringer med denne? Er det enkelt å bruke, og er den pålitelig? Hvilke problemer har dere i tilfelle hatt med denne? Håper at noen kan hjelpe! :D vh Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 18. mai 2003 #2 Del Skrevet 18. mai 2003 Dette har jeg spurt om et par ganger tildligere her inne, uten respons. Så hvis noen kunne komme med erfaringer blir jeg glad :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2003 #3 Del Skrevet 18. mai 2003 Dere finner noen som har svart tidligere ved å søke på persona eller lady comp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2003 #4 Del Skrevet 18. mai 2003 Ja, jeg leste noen av de trådene tidligere, men jeg er egentlig ikke ute etter hvordan den fungere o.l - heller mer om hva folk syns om den, om noen har opplevd at den har "sviktet" osv...Men det er ikke sikkert at det er noen KG-brukere som har så mange erfaringer ang. Persona - og det er jo greit det! :D Men kom gjerne med innspill dere som har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 18. mai 2003 #5 Del Skrevet 18. mai 2003 Spurte om det samme for ikke så lenge siden jeg også, men fikk ikke noe respons. Det var en som sa at hun hadde prøvd det, men måtte slutte pga at hun hadde for uregelmessig menstruasjon(Håper ikke jeg har det...).Vet også at den er 96% sikker, sånn tommenfingerregel... Jeg gikk på P-piller, og har tenkt å begynne på Persona nå jeg også (om en måneds tid, hvis syklusen blir normal igjen til da). Når har du tenkt å begynne? Du får si ifra når du begynner, og hvordan det går da.. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 19. mai 2003 #6 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har brukt Persona og var veldig fornøyd. Hadde fin og regelmessig mens og brukte den som foreskrevet. Det er litt dyrt og bittelitt tungvint å ta 8 urinprøver i mnd (du tisser bare på en liten stav, da), men hormonfritt. Min viktigste erfaring med Persona er ei skjønn lita jente på 6 mnd, som jeg ikke hadde planlagt men som er min største glede :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå