Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 I forrige uke registrerte jeg meg på diverse bemanningsbyråer, og avtalte et intervju med et av dem. I mellomtiden har jeg kommet frem til at jeg likevel ikke ønsker å stå som aktiv jobbsøker siden det finnes muligheter for å utvide min nåværende stilling. Derfor ser jeg ikke helt poenget med å gå på intervjuet når jeg egentlig ikke er interessert i å jobbe for dem på det nåværende tidspunkt. Men jeg skal ikke se bort fra at jeg vil være interessert senere, og derfor synes jeg det er litt vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Skal jeg bare gå på intervjuet? Jeg må jo si at jeg ikke er ledig for oppdrag på ei stund? Håper virkelig på innspill her altså! Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg synes det er best å avlyse intervjuet. Om du gjennomfører det, selv om du vet at det ikke er aktuelt å ta noen jobb, og også sier til dem at du ikke er ledig på en stund, så kaster du jo bare bort tiden deres. Det kommer de ihvertfall ikke til å like. Det må da være ganske vanlig at folk avlyser intervjuer grunnet at de allerede har fått en annen jobb o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå