Molanya Skrevet 18. mai 2003 #1 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei! Jeg har akkurat opprettet denne profilen på Kvinneguiden - og begynner med en slags "dagbok" - eller nettbok. Sikkert ganske uinteressant for de fleste, men det gjør jo ikke så mye. Profilen min er ikke akkurat hemmelig - så ingen omskrivninger for å slippe å bli gjenkjent - kjenner du meg igjen må du gjerne si ifra. En notatblokk altså, på nett, som blir rablet ned av diverse tanker og planer for min del. Deltar sikkert litt i diskusjoner også etterhvert. Må se meg litt rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 18. mai 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 18. mai 2003 På tirsdag reiser jeg tilbake til Tigerstaden. Må ordne en del ting før jeg begynner på jobb mandag morgen, blant annet rabattkort på buss osv osv. ... Har tenkt å ta noen spinning-timer nå fremover i sommer - avlaste bena litt fra løpingen. Senebetennelse er ikke spesielt velkommen nå! Må opp med kondisen betraktelig nå - har hatt en relativt lang pause grunnet skader - og det merkes, dessverre. Men sånn er det, bare å stå på og være flink ... Ellers håper jeg jeg får besøk av en såkalt "gammel" venninne denne uka - det hadde vært koselig. Til helga kommer en annen venninne (ny sådan ), så skal vi på fest sammen med gamle-skolen. Sånt er gøy - finne på litt ting & tang. :D Må planlegge fremover når det ikke er noe gøy i øyeblikket ... Kjedelig - men får utforske Kvinneguidens debattforum litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 19. mai 2003 #3 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei, og velkommen som dagbokskriver. Har nettopp startet selv, så dette kan bli interessant. Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. mai 2003 #4 Del Skrevet 19. mai 2003 Velkommen som dagbokskriver ja, eller nettbokskriver. Har ingen egen nettbok selv, men albuer meg av og til inn til andre. Kos deg i Oslo og med nettbok og jobb. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mai 2003 Takk for hilsen, kristine80 og Tusenfryd! Nå har jeg også fått meg avatar. Skulle egentlig ikke ha noe før jeg har skaffet et av meg selv, men jeg brøt mine egne regler. Meg i et nøtteskall! Eller? Reise tilbake utsatt til tirsdag ... Hva i alle dager skal man gjøre? Gode tips for aktiviteter som ikke innebærer internett, taes imot med takk ... Jeg er et latterlig menneske når det kommer til ting jeg ikke "har lyst til" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 19. mai 2003 Filler'n! Jeg sprakk. What a bomb! Skulle ikke spise godteri på en god stund, men i dag kjørte jeg og kjøpte meg en boks med is - dumt. Men. Men. Because I'm worth it! Dagens lære: vit å holde munn! Jeg klarte i dag å "love" min far at jeg skal bli offiser! He-he. Brødhue! Ikke for hans skyld, men som motivasjon for meg selv, så klart. Jobber best under press - og løfter holder man jo? Nå er det smelt ut på nett også, så passelig skjemt ut om det går dritt ... Vel, i morgen drar jeg da omsider hjem til Oschlo, og prøver å falle litt til ro der. Grønt øre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mai 2003 OK - bra dag. 1. Ingen har låst meg inne i mitt eget hus Ja, det holder egentlig. Er litt barnslig rastløs i dag - også skal jeg sitte på bussen i 3 timer i ettermiddag! Kritisk. Skal se igjen sambo (type venninne) i dag - blir nok, som vanlig, høy holde-rundt-faktor (sett Dagfinn Lyngbø med hilsemetoder menn vs. kvinner? Sånn... OK, kanskje litt mer sivilisert). Jeg blir oppgitt av dem som først nå blir oppmerksomme på at SARS er en skummel ting (nå som det er i Norge) - men er sikkert lignende egoist selv. Men det er da lov til å late som om man har hjerte ala Mor Teresa. Fikk (dessverre) se en fyr som har lagt ut bilder fra en fest på nett-sidene sine i dag - selvironien lenge leve - jeg fikk meg en god latter. Klink edru folk på fest, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 21. mai 2003 Huff, holdt på å svime av på stuegulvet i dag. Stikk i magen, varm, svarte flekker for øynene så så ikke noen ting - alt på cirka 6 sekunder. Litt rart. Bestemte meg for å trene likevel - kanskje ikke så lurt. Løp den evinnelige 3000-meteren, på tredemølle - de møllene er et lite helvete. En skogsløype går dobbelt så fort unna istedet for de motivasjons-killer'ne der. Nedtur: kondisen er altfor, altfor lav til det den burde vært på denne tiden. Ikke så rart, siden jeg ikke har fått trent på lenge selvsagt, men like fullt nedtur. Armhevinger er jeg i motsetning til løpingen, godt fornøyd med - jippi! (Driver og trener til en opptaksprøve - derav dette noe ensidige fokuset...) Tok en tur på Et Glass sammen med en venninne, bruncha - slett ikke verst. Og får jeg lønn i morgen også, så blir ikke dette så verst likevel ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 22. mai 2003 Dæven! Jeg og sambo gikk tur rundt i Grünerløkka-området i dag - TOPP vær, helt utrolig herlig. Sommer-flagre-skjørt, barbent, sitte i gresset og spise is ... Oh yeah, I like. :D Utrolig mange kule butikker i dette området. Grunnen til første-linje-utbruddet: jeg har forelska meg. Jeg fant verdens nydeligste lange, røde kåpe i en av de før nevnte sjappene i dag - jeg må ha - bare må. Koster cirka 4000 kr., og jeg nøler ikke med å bruke det. Lang, fotsid, med stor munkehette, virkelig en drøm. Alle dere som er født uten shopping-genet - pris dere lykkelige! Jeg er et latterlig menneske når det kommer til shopping og viljestyrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 23. mai 2003 I dag er Molanya lei seg. Også skal hun ha besøk, og har så lyst til at det skal være koselig, men orker liksom ingenting. Filler'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 28. mai 2003 I dag har Molanya lagt ut bilde av seg selv som avatar - Usminket, rett-fra-feltlivets-gleder-i-en-uke: litt selvironi må man vel ha! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 28. mai 2003 Ahh ... Har parkert på nettcafè, brukt alt for mye penger. Er så ubeskrivelig godt å ikke skulle stå opp tidlig i morgen - skal stikke hjem nå og kjøpe et-eller-annet å spise, kapre en god stol hjemme, og lime fast fjernkontrollen til høyrehånda. Med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. mai 2003 #13 Del Skrevet 28. mai 2003 Hey din treningsfanatiker. Artig dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 29. mai 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 29. mai 2003 Hey din snik. Artig å late som å være treningsfanatiker vaffel ... I dag er jeg en smule sur, siden jeg tror at Forsvaret har oversett min eksellente lille søknad. Helvete. Å ikke engang komme til opptak, da blir jeg grinete aslå. :x Får besøk av en såkalt "gammel" venninne i ettermiddag, så får fortrenge karriere-planer som går i vasken, og heller jabbe litt skit med henne. Ta en tur på Aker Brygge tenker jeg. Og trene, det gidder jeg ikke i dag, i protest. Smarting, jeg. Glemte dessuten at det var helligdag i dag, og har dermed ikke kjøpt inn hverken mat eller drikke eller noe som helst - populært når man skal ha gjester. Den perfekte vertinne ... Døh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 29. mai 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 29. mai 2003 Eve took a fruit Eve bit the fruit Juice ran down her chin Babies will put things in their mouths never heard of sin ... Eve had to ask, Eve has to ask What is wrong with this? Here is the place, now is the time... Joan Osborne© Lumina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 31. mai 2003 Hvordan har jeg klart å ikke få med meg at polet sluttet med panting for 3 år siden?? :o I dag skal jeg flytte. Merksnodig hvordan det bestandig er altfor, altfor få bager og kofferter til å flytte ut, enn det var da du skulle inn. Ikke bare èn for lite, men 5 ... Heldigvis er det bare en pitteliten drosjetur å flytte, til et annet sted i byen. Sengen min blir et teppe, og dyne blir et laken. Flotters, det. 10 km2, også en liten gang. Jippi! :blunke: Det fine med å ha en mindre hyggelig leilighet, er at da får du gjort så mye annet. Ute, altså. Whæ, kamerat som tvinger meg med på å hoppe strikk i sommer - jeg tør ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 3. juni 2003 Ææh, det var ikke så "flotters" likevel. Er ikke så hardbarka som jeg forestilte meg selv ... Sover lite om nettene, våkner hele tiden - kanskje ingen big surprise siden jeg ligger rett på det harde gulvet. Men kamerat som sa han kunne fikse en madrass til meg - jippi! :D Har svitsja innom utallige krangle-tråder her på KG i dag. Tanke nummer en, to, tre og fjortenhundre: at de gidder! Lurer på om jeg har evne til å bli såret over noe noen som ikke kjenner meg, mener om meg jeg. Om jeg klarer å bli så provosert over noe noen slenger ut, skriftlig, anonymt, over internett. Og om jeg kunne blitt så engasjert at jeg gikk såpass i forsvar for en "nett-bekjent", som en del her inne gjør. Om jeg har anlegg for å danne meg et "venne-nettverk" cyber. Hmmm. Jeg tror egentlig ikke det. Ikke "på seriøst" i alle fall. Akk ja (*med farmor-touch*) ... Var første gang i praksis på jobb i dag, virker veldig greit. Bortsett fra at jeg ser høygravid ut i uniformen. He-he. Sikkert bare bra for meg som er så forfengelig. Trenger litt selvironi her! :blunke: Ellers skal jeg til millitutt-leiren min (tidligere) i morgen, og treffe gamle kjente, samt trene litt. I morgen må jeg stå opp (*dæven!* har ikke tenkt over det før) - klokka 04.00 cirka. My God. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 6. juni 2003 Åh, jeg er sliten! :Gjesp: Stått dønn tidlig opp i mange dager, fint på ny jobb, men som sagt, er sliten nå. Sliten på den måten at jeg forsov meg i dag, og hadde 5 minutter til å dusje, spise, kle på og av, pakke sekk, osv. Jippi. Har lyst til å finne på noe i helga, men orker nesten ikke. Likevel får jeg jo angst av å sitte hjemme på fredag kveld uten en eneste plan. Bor jo alene nå, æsj. Det er litt mer schwung over å sitte sammen og chille hjemme på fredag, enn å være alene ... Det kan selvsagt gjøres noe med, men så er jeg ikke noe særlig bra selskap nå trur eg. Så da så. Positiv ting med dagen i dag: tatt opp til opptaksprøve ved skolen jeg har søkt til høsten likevel! Trodde de hadde glemt meg. Æsj, nå orker jeg ikke skrive mer. Mest sannsynlig like greit! Èn ting: jeg og "Malius" skal hoppe i strikk neste helg ... Ha-ha. Oversatt: han skal hoppe, jeg skal dytte ham utfor. Så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 7. juni 2003 I dag var jeg og lærte litt om Sjøforsvaret, de hadde "omvisning" på båtene, samt endel info, på Vippetangen. Det var på tide, jeg visste ikke hva en MTB var en gang. Skulle egentlig ta en titt nedi u-båten deres også, men grunnet tålmodigheten jeg ikke eier, så gikk det i vasken grunnet sv. lang kø! Fillern - men var litt artig likevel. Nå reiser jeg straks til Røyken - til tidl. sambo Have I not been fooled again? I know I must have I thought such joy could never end I thought I would Keep you with me Eternally I just want the rain to come To console me, to pour over me There's nothing like a rainstorm To wash away the rain My crying in vain I går skjedde noe hyggelig - Enough said! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 10. juni 2003 Et relativt ferskt bekjentskap kommenterte i dag følgende: "skjønner du er litt enten/eller-menneske". Who, me? ... Visste bare ikke at det var så åpenlyst. Æsj, skal opp kl. 04 i natt, og på jobb - blurk. Ikke for det - jeg trives på jobb, men det er så ureligiøst tidlig. Må jo få klage litt på det. Har ellers innsett at jeg uansett ikke kommer til å trene før fredag/lørdag, så da får det være slik. Selvdisiplin - hæ?? Investerte litt for øret i dag - Lauryn Hills "Miseducation". Braa. Ellers ble astrologi hyppig diskutert med venninne i dag - lunch-pausene hennes har det med å bli dype - og jeg skjønner litt mer av cardinal, fixed & mutuable signs (noen som vet hva dette betyr på norsk..?). Sjokkis tilsendt lillebror - savner ham. ¤tenker¤ Hva ellers? Sannsynligvis ikke no' spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå