Pialill Skrevet 15. oktober 2008 #21 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis begger virkelig er sikker kan det jo være spennende å prøve=) men begge må virkelig ville det, og vennepar er ikke noe lurt:p prøv en av de kontaktanonse sidene på nettet=) Jeg kunne aldri ha klart det, ikke med kjæresten! Bare tanken på at han skal ha seg med noen andre gjør meg bare sykt sjalu! og hvis jeg føler det sånn kan jeg ikke gjøre noe sånt mot han heller... Men alle er jo forskjellige=) så lenge det føles rett kan dere gjøre det dere vil=)
Gjest Taxi_fem Skrevet 15. oktober 2008 #22 Skrevet 15. oktober 2008 Kanskje det hadde vært noe Minemor? Spør han om du kan få lov til å ha sex med denne crushen din:) Men da må jo han få finne seg en liten tøs for kos;)
minemor Skrevet 17. oktober 2008 #23 Skrevet 17. oktober 2008 Men kjære taxi..... Bare en liten nyhet. Har ikke sagt noe til mannen, men i dag foreslo han akkurat d... At crushen kan få være med...JUHUUUU:) Han har jo en liten tøs, under kontrollerte forhold...TjiHi:)
Gjest Taxi_fem Skrevet 18. oktober 2008 #24 Skrevet 18. oktober 2008 Men kjære taxi..... Bare en liten nyhet. Har ikke sagt noe til mannen, men i dag foreslo han akkurat d... At crushen kan få være med...JUHUUUU:) Han har jo en liten tøs, under kontrollerte forhold...TjiHi:) Kjenner de hverandre, er de venner etc etc ? Om du har skikkelig lyst, og mannen din utfordrer deg, hvorfor gjør du ikke fantasien om til virkelighet ??? Hadde jeg vært i din situasjon vet jeg hva jeg skulle ha gjort;)
Lena80 Skrevet 18. oktober 2008 #26 Skrevet 18. oktober 2008 Hei. Kunne ikke ha gjort det.. Det får holde å utføre dette i fantasien. Det kan jo være fint det og. Lena
minemor Skrevet 20. oktober 2008 #28 Skrevet 20. oktober 2008 At jeg har nå gjort d, men uten mannen!! Meg og elskerinnen forførte crushen på lørdag:):) Oioioi, men nå må jeg invitere han hit:)
Gjest Taxi_fem Skrevet 20. oktober 2008 #29 Skrevet 20. oktober 2008 At jeg har nå gjort d, men uten mannen!! Meg og elskerinnen forførte crushen på lørdag:):) Oioioi, men nå må jeg invitere han hit:) Hmmm. Uten mannen? Var det en del av planen, og viste mannen din om det før det ble gjort? Full pakke ?
Gjest Taxi_fem Skrevet 22. oktober 2008 #30 Skrevet 22. oktober 2008 Kom igjen Minemor. Spytt ut:) Jeg vil høre storryen !
minemor Skrevet 24. oktober 2008 #31 Skrevet 24. oktober 2008 Hei kjære:) Ja jeg hadde en plan den velden, men elskerinnen min visste ikke om det før vi satt i taxien på tur til crushen....he he.. Ja d ble full pakke, men vi var småfulle så det ble så som så.. Mannen min visste ikke, men han visste.... Våknet sammen alle tre morgenen etter og ble eniige om å fullføre i mer edru tilstand:):)) Min elskerinne har vært gift med denne mannen...UPS:) Nå vil jeg invitere han hit sammen med meg og mannen, og han er helt enig:)
Ron Skrevet 4. desember 2012 #33 Skrevet 4. desember 2012 minemor, håper du ser dette. Du kan da ikke bare stoppe der, nå som du var så godt i gang. Det er leeenge siden nå, men fortell hvordan det gikk. Å hvordan er situasjonen nå? Er du fremdeles lykkelig gift? Er selv utforskende og fantaser masse om sex med min partner og en til eller par. Hun er ikke like keen på å la meg få være sammen med henne og en jente...., ennå i hvert fall. Selv er hun klar for jente, og hun stiller mer en gjerne opp med meg og en mann til. Det siste er hva jeg jobber mot og strekker meg etter.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #34 Skrevet 5. desember 2012 Ja dette ble jeg også nysgjerrig på Minemor hvor er du?? Anonym poster: 2aa2990e502b79f2a2641d73536553f5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #35 Skrevet 11. desember 2012 Jeg er så sjalu, at dette ville ikke gått. Fikk med ekstramann for noen år siden. Jeg og 2 menn, det er topp det. Anonym poster: a22861878ab39716d8c89b77e32aee29
Matscho76 Skrevet 12. desember 2012 #36 Skrevet 12. desember 2012 Jeg og mannen satt og fantaserte i går. For meg er trekant og partnerbytte en pirrende fantasi. Å kunne snakke åpent med mannen om disse fantasiene får meg til å føle at det er vi to som er på "lag" og at vi kan velge og vrake blandt kjente om hvem vi vil ha sex med. Det er spennende! Jeg og han har vært sammen i evigheter og han var min første (på alle måter). For meg vil det å gjenneomføre en partnerbytte-fantasi være å ha sex med en annen enn mannen min før første gang. DET er skremmende! Noen her som har prøvd å leve ut en slik fantasi? Fikk dere noen problemer i ettertid? Skjønner at sjalusi passer dårlig inn i en slik historie, men hvordan VET man på forhånd hvordan man vil reagere?? Hvordan i alle dager SPØR man et vennepar om noe slikt? :oP Noen som har gode historier om partnerbytte? (...uansett er det en deilig fantasi) Lag 100% kjøreregler for hva som er ok og ikke ok. Ikke bland inn venner. Lettest er nok at du tar deg en liten bytur og sjekker opp den du vil ha med hjem......tror ikke du vil mangle tilbud. Nettdating er bare tull, kommer ikke noe ut av det. Desperate kåte griser som onanerer på den andre siden, og vil bare ha sexchat. Møter aldri opp til avtaler, ser annerledes ut enn de beskriver seg, er ofte eldre enn de oppgir etc.Min erfaring.
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 13. desember 2012 #37 Skrevet 13. desember 2012 Min erfaring. Noe du ikke er alene om å ha erfart! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå