Mirabella83 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg og mannen satt og fantaserte i går. For meg er trekant og partnerbytte en pirrende fantasi. Å kunne snakke åpent med mannen om disse fantasiene får meg til å føle at det er vi to som er på "lag" og at vi kan velge og vrake blandt kjente om hvem vi vil ha sex med. Det er spennende! Jeg og han har vært sammen i evigheter og han var min første (på alle måter). For meg vil det å gjenneomføre en partnerbytte-fantasi være å ha sex med en annen enn mannen min før første gang. DET er skremmende! Noen her som har prøvd å leve ut en slik fantasi? Fikk dere noen problemer i ettertid? Skjønner at sjalusi passer dårlig inn i en slik historie, men hvordan VET man på forhånd hvordan man vil reagere?? Hvordan i alle dager SPØR man et vennepar om noe slikt? :oP Noen som har gode historier om partnerbytte? (...uansett er det en deilig fantasi)
SMann Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg og mannen satt og fantaserte i går. For meg er trekant og partnerbytte en pirrende fantasi. Å kunne snakke åpent med mannen om disse fantasiene får meg til å føle at det er vi to som er på "lag" og at vi kan velge og vrake blandt kjente om hvem vi vil ha sex med. Det er spennende! Jeg og han har vært sammen i evigheter og han var min første (på alle måter). For meg vil det å gjenneomføre en partnerbytte-fantasi være å ha sex med en annen enn mannen min før første gang. DET er skremmende! Noen her som har prøvd å leve ut en slik fantasi? Fikk dere noen problemer i ettertid? Skjønner at sjalusi passer dårlig inn i en slik historie, men hvordan VET man på forhånd hvordan man vil reagere?? Hvordan i alle dager SPØR man et vennepar om noe slikt? :oP Noen som har gode historier om partnerbytte? (...uansett er det en deilig fantasi) Jeg synes det høres litt skummelt ut å prøve vennepar første gang. Det er viktig at alle parter kan si stopp når som helst. Det kan oppstå ting som gjør det ubehagelig eller flaut. Det kan oppstå situasjoner med sjalusi eller mindre forelskelser mellom feil personer. Man skal ha et utrolig bra forhold til venner for å gjennomføre dette uten å risikere at det preger vennskap i ettertid. Har selv deltatt med "ukjente" mennesker jeg kom i kontakt med. Det var en storartet opplevelse fra alle parter. Vi satte ikke igang før alle parter var komfortable. Jeg (er mann og traff et par) visste hva jeg kunne gjøre og ikke kunne gjøre. Jeg hadde ingen peiling på navn eller bosted på paret slik at de kunne være helt trygge på at jeg ikke ville oppsøke dem uten at de selv ønsket det. Det er en mulighet å besøke en "swingersklubb" i utlandet. Det bør være en som er seriøs (kjenner noen). Der har dere mulighet til å oppleve hva det går ut på og prøve ut hvis dere ønsker. Hvis det er en seriøs klubb vil alle respektere et nei på et hvilket som helst tidspunkt. Hvis dere opplever ting som er ubehagelig eller flaut...er det ingen fare for å treffe dem igjen senere hvis dere ikke ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har ikke prøvd det selv, men det er en pirrende tanke. Jeg og mannen min har vært sammen i mange år, selv om vi er i slutten av tjueåra/begynnelsen av trettiåra. Hvordan man spør et vennepar om dette, aner jeg ikke. Det er jo begrenser hvor mange som er åpne for et bytte, og hvordan det skal gjøres mtp. hvilke regler en ønsker. Uff...det kunne nok vært både spennende, deilig og inspirerende for samlivet, men tror nok at vi er for pinglete til at det skjer.
minemor Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Vi var og besøkte en vennepar som bor et stykke unna. Vi visste at de hadde andre jenter innimellom, og de visste at vi også praktiserte dette. Vi hadde aldri diskutert "oss" men kanskje meg og henne..... Etter en fuktig kveld hjemmehos dem ble jeg med henne i dusjen, og siden gikk det slag i slag. Vi var alle 4 i deres dobbeltseng hvor vi lekte med hverandre, og gutta pulte oss etter tur:) Fantastisk kveld som har pirret oss ofte i ettertid:) Var helt greit og stå opp dagen etter, og vi snakkes ofte på telefon og mms. Vi laget oss profil på ix.nu, og fikk interresse fra masse par. Er bare at de vi liker bor så himla langt unna.. Har ikke opplevd noe sjalusi i forhold til dette, men så er d noe som tirrer oss veldig begge to. VI VIL HA MER:)
minemor Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 "dytter" litt på denne... Spenende tema:)
Stefan Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Det er viktig at man prater om kjøreregler på forhånd dersom man først skal gå til det skritt å gjøre fantasi til virkelighet. Ikke bare dere imellom, men også med det andre paret. Ikke la det dukke opp noen overraskelser underveis. Jeg har to vennepar som har forsøkt og det slo seg galt. Det ble slik at en part følte at hun fikk det dårligste kortet i kortstokken, og det skapte mye tull og ubehag. Det ene paret brøt til slutt. Nå kan jo dette gå bra, det har man jo hørt eksempler på, men jeg tror stor åpenhet er en forutsetning.
minemor Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Må nok si meg enig med Stefan om åpenhet... Med elskerinna vår var d merkelig etter første gangen, men etter å ha prata med mannen hvordan jeg ønsket d skulle være - ble d helt fantastisk. Men så leser han meg som en åpen bok, og da er d jo greit.... Nå ønsker jeg meg en mann til for utprøving, han er helt enig men hvor skal man finne en sådan?? Er liksom ingen jeg ser det "likt" med...Nja, jo, kanskje en - men det vil ikke mannen.... har hatt ett lite crush på han så.... Ja, over til emnet. Kjør på hvis dere er trygge og glade i forholdet deres, kan berike det veldig:)
*LilleKonvall* Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Ofte er det bare en spennende fantasi og la den være det om du er usikker. Det skal mye for og klare noe slikt, det holder ikke bare og elske hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Ofte er det bare en spennende fantasi og la den være det om du er usikker. Det skal mye for og klare noe slikt, det holder ikke bare og elske hverandre. For vår del var det ikke så lurt med vennepar,det ble lite eller ingen kontakt med de,litt senere ble det slutt i forholdet vårt.
ma1 Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Vennepar er ikke, jeg gjentar, ikke lurt. Finn noen andre til det formålet, det er nok av annonser.... Men at alle 4 skal like hverandre og få like mye ut av det er mye å forlange... Mange fallgruber og prestasjonsangst i kortene her.
Gjest Taxi_fem Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Må nok si meg enig med Stefan om åpenhet... Med elskerinna vår var d merkelig etter første gangen, men etter å ha prata med mannen hvordan jeg ønsket d skulle være - ble d helt fantastisk. Men så leser han meg som en åpen bok, og da er d jo greit.... Nå ønsker jeg meg en mann til for utprøving, han er helt enig men hvor skal man finne en sådan?? Er liksom ingen jeg ser det "likt" med...Nja, jo, kanskje en - men det vil ikke mannen.... har hatt ett lite crush på han så.... Ja, over til emnet. Kjør på hvis dere er trygge og glade i forholdet deres, kan berike det veldig:) Trekant med en jeg hadde ett lite crush til endte som det ikke skulle gå. Vi to ble hekta på hverandre og hadde ofte sex uten mannen min til stede. Tror og håper at han ikke aner noe om det. Hadde du crush mens du var sammen med mannen din eller var det før dere traff hverandre? Om det var før du traff mannen kan det vel kanskje gå bra? "Crusher" du han andre typen ennå?
minemor Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Mens jeg var sammen med mannen... Jeg crusher litt enda, men mannen vet om dette:)
Gjest Taxi_fem Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 Mens jeg var sammen med mannen... Jeg crusher litt enda, men mannen vet om dette:) Spennende;) Vær forsiktig, og ikke gjør noe dumt ! Du vet vel fargen på gresset på den andre siden ?
minemor Skrevet 15. oktober 2008 #14 Skrevet 15. oktober 2008 He he... Helt klart:) Men bare crusher litt seksuelt.... Mannen er nok bitte litte sjalu her, derfor blir d nok ikke aktuelt - men, er vel lov og håpe..... Og fantasere...
Gjest Taxi_fem Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 He he... Helt klart:) Men bare crusher litt seksuelt.... Mannen er nok bitte litte sjalu her, derfor blir d nok ikke aktuelt - men, er vel lov og håpe..... Og fantasere... Hvordan crusher man seksuelt? Det uttrykket var nytt for meg;)
minemor Skrevet 15. oktober 2008 #16 Skrevet 15. oktober 2008 For meg også...hi hi:) Men vi har en flott kjemi, så jeg har noen seksuelle "følelser", hvis d var noe bedre...
Gjest Taxi_fem Skrevet 15. oktober 2008 #17 Skrevet 15. oktober 2008 For meg også...hi hi:) Men vi har en flott kjemi, så jeg har noen seksuelle "følelser", hvis d var noe bedre... Are you a cheater ???
Gjest Taxi_fem Skrevet 15. oktober 2008 #19 Skrevet 15. oktober 2008 Nope:) Har ikke gjort noe galt, nei!! hehe Flink du da;)
minemor Skrevet 15. oktober 2008 #20 Skrevet 15. oktober 2008 Kan jo kontrollere følselsene mine, og jeg er jo gift da:) Men at d er så lett, d har jeg aldri sagt... Men nå tror jeg vi snart må starte egen diskusjonstråd her....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå