Mamma1 Skrevet 17. januar 2009 #541 Del Skrevet 17. januar 2009 Nei, her skjer det ikke mer. Annet enn at jeg har et "sug" i ryggen..Kan ikke forklare det på annen måte.. Etter menstermin så er det igjen bare 14 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 17. januar 2009 #542 Del Skrevet 17. januar 2009 Lurer på om smilefjes er opptatt med føding, hun har ikke vært i dagboken sin på en stund... aimeeeeee!!!!! ???? Jeg er her nå katta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 17. januar 2009 #543 Del Skrevet 17. januar 2009 Skjer ikke stort her heller... masse mensmurringer og vondt i korsryggen,men ikke noe mer enn det. Mensmurringer har jeg jo hatt hver dag siden jeg ble besvangret, så ikke noe nytt der,men smertene i korsryggen er noe nytt... men de kommer ikke i tak da, er mer konstante... så tror ikke det er noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 17. januar 2009 #544 Del Skrevet 17. januar 2009 aimeeeeee!!!!! ???? Jeg er her nå katta. Halla . (prøver å fyre opp MSN) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 17. januar 2009 #545 Del Skrevet 17. januar 2009 aimeeeeee!!!!! ???? Åh - kanskje aimee også er opptatt med føding??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 17. januar 2009 #546 Del Skrevet 17. januar 2009 Oi, kanskje mange på en gang... Hva skulle man ikke gitt for å ligget i en fødeseng nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 17. januar 2009 #547 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg ropte på aimee fordi hun er sladrisen til smilefjes altså. Det trenger ikke være de føder begge to selv om hun ikke har vært her på noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 17. januar 2009 Nå har vi nettopp vært en tur på sykehuset vi. Det var riktignok ikke min skyld at vi måtte det.Mannen holdt jo på å dø her så måtte få han på legevakta så han fikk litt penicilin.Fått streptokokker.Best å få han fort frisk til fødsel her.Ikke at det er noe tegn på fødsel da,men trodde en liten stund i dag at jeg hadde en rie.Men er ikke helt sikker.Nå er i hvertfall babyen så langt nede at vist jeg står så må jeg tisse samme om jeg nettopp har tisset.Utrolig kjedelig Mannen fikk sykemelding til torsdag så nå har jeg han hjemme i hvertfall hvis noe skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 17. januar 2009 #549 Del Skrevet 17. januar 2009 Stakkars mannen. Du får knipe igjen et par dager til da Skogmusa, til medisinen har tatt toppen av sykdommen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 17. januar 2009 ja det er vel best det så han ikke smitter babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. januar 2009 #551 Del Skrevet 17. januar 2009 aimeeeeee!!!!! ???? Jeg er her nå katta. Åh - kanskje aimee også er opptatt med føding??? Jeg kan bekrefte at jeg føder IKKE! (men jeg kan bekrefte at smilefjes blir sur om jeg føder før henne ) Jeg har ikke fått tekstmelding om verken vannavgang, rier eller fødsel fra henne, så jeg tror ikke noe er i gang. Hun kommer nok snart tilbake, skal dere se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 17. januar 2009 #552 Del Skrevet 17. januar 2009 God bedring til skogmusmannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #553 Del Skrevet 17. januar 2009 God bedring til skogmusmannen! Skogmusmannen takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. januar 2009 #554 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja god bedring til mannen din, håper han blir frisk så fort som mulig. Vi hadde en skikkelig runde med forkjølelse etter juleferien og jeg husker jeg tenkte at det var bedre å være syk DA, enn når jeg skulle ligge å presse. Så jeg krysser fingre for at sykdommen er over til babyen vil ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 17. januar 2009 #555 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg bare vil melde fra at jeg er her... Fortsatt med stoor kul på magen... dessverre Men får ta mer oppdatering i morgen, for nå er jeg trøøøøtt.. til dere som er så fantastisk søte!!! Endret 17. januar 2009 av smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 18. januar 2009 #556 Del Skrevet 18. januar 2009 Da får jeg legge bort resten av popcornet til senere . Vi var også på legevakten fire dager før fødselen sist - med mannen . Han var skikkelig dårlig, og måtte få antibiotika. Han var heldigvis oppegående til fødselen, antibiotika virker jo ganske fort. Satser på det går bra hos dere også, Skogmusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 18. januar 2009 #557 Del Skrevet 18. januar 2009 Uff, kjedelig med sjukdom hos mannen akkurat nå, men kanskje bedre nå enn etter fødsel! God bedring til skogmusmannen! Her har sambo litt problemer med at eg skal vere heime heile tida. Han går på veggene av å vere her i leiligheten uten noko å gjere, men har lyst til å vere med meg. Han har reist på hytta i dag, men blir nok ikkje så lenge. Eg tør ikkje vere med no (må kjøre scooter), for det er litt dårlig ver no, og eg får jo ikkje på meg skikkelige klede! Eg har nok å finne på her, trur nok eg skal montere kjøredressen i dag! Gleder meg til å få den heilt ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. januar 2009 #558 Del Skrevet 18. januar 2009 Er her jeg også Vesla har ingen planer om å snike seg ut forran andre som skal ut først Formen er rimelig god Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. januar 2009 #559 Del Skrevet 18. januar 2009 ..og jeg blir vel ihvertfall gående her en liten stund til.. Men med litt flaks så kan det jo hende hun kommer så fort vi er innenfor termin. Sånn ca 38 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei jenter. Ja det er vel bare bra at det er nå han er syk og ikke etter fødsel.Det hadde blitt hardt for meg tror jeg Har nettopp stått opp jeg Sitter her å koser meg med rista brød med brunost og varm kakao. Ingen baby er på tur heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå