Gjest Samara Skrevet 17. mai 2003 #1 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei, skal det ikke være 17 mai sendinger på tv'en i dag?? Mener alltid det har pleid å være det jeg... Kan hende jeg blingset da jeg så på programsidene da, eller at de har gått allerede. Noen som vet? Når sender de isåfall. Tenker på sendingene der de dekker feiringen i ulike deler av landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. mai 2003 #2 Del Skrevet 17. mai 2003 Det er det som er så dumt, det går når vi er i byen og ser 17. mai "live". Så vidt jeg vet går det ikke i reprise senere, slik det pleide å gjøre før, så jeg får heller ikke sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 17. mai 2003 #3 Del Skrevet 17. mai 2003 Så dumt da! Ja jeg har også vært i byen hele dagen, også er jeg vant til å se disse sendingene senere på dagen (når vi endelig er hjemme og bare slapper av). Takk for svar iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #4 Del Skrevet 17. mai 2003 Reprisen er i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 17. mai 2003 #5 Del Skrevet 17. mai 2003 Ok, takk Får titte på da kanskje. Se om jeg ser noe kjentfolk! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. mai 2003 #6 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg ser garantert ikke kjentfolk, men dersom det er mens sambo er avsted på dugnad, så kanskje jeg kan sette det på. Alternativet er jo å rydde og vaske leiligheta, så.... (dessuten har jeg ikke hørt noen spille "ja, vi elsker" i dag, så jeg få prøve å få det mde i morgen da. Den obligatoriske soft-isen er også utsatt til i morgen, da det viste seg at hverken jeg eller sambo orket å dra inn til byen etter middag, i kveld for å se fyrverkeri, så dermed ble det ikke is heller. Men i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 17. mai 2003 #7 Del Skrevet 17. mai 2003 Det er jo litt repriser utover kvelden, men den sendinga som går når toget går er vel beregnet på de som ikke kommer seg til byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå