*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 #1 Del Skrevet 17. mai 2003 Kan'ke du værsåsnill og bytte nick, 'a? Jeg blir redd bare jeg ser nicket ditt som flyr rundt her på forumet, jeg.... *skjelveibuksene* For du er DEN Samara, sant?? Lillian - livredd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 17. mai 2003 #2 Del Skrevet 17. mai 2003 Neida, jeg er ingen skummel samara... :blunke: Her er opphavet til nicket mitt: http://www.costaricanet.net/samara.html Ikke så skummelt om du tenker på det regner jeg med Håper du slipper å være livredd meg i fremtiden... eller kanskje jeg har mine skumle sider :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mai 2003 PJUH!! *puste lettet ut* Godt du ikke var den skumle Samara som jeg trodde, da... Forresten er du veldig lekker, iallfall opphavet ditt... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 17. mai 2003 #4 Del Skrevet 17. mai 2003 Hihi, tusen takk Håper du ikke er så redd nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mai 2003 Neida, jeg har klart å roe nervene mine bittelitt nå.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå