*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 #1 Del Skrevet 17. mai 2003 ...Før jeg blir gaaal.... Jeg kjeeeeder meg......... Vil ikke gjøre husarbeid som jeg burde når jeg er i så godt humør!! Vil ikke gå ut og få sosial angst når jeg er i så godt humør!! Vil ikke, vil ikke, vil ikke, vil ikke.... HVA SKAL JEG GJØRE DA, DA, NÅR DERE ER SÅÅÅ KJEDELIGE OG FEIRER 17.MAI???? Kan ikke noen bare sende over noe jeg kan knaske på?? (og da mener jeg ikke potetgull, asså....) Eventuelt som en fattig erstatning på knask kan noen sende meg denne mannen.... (Til opplysning, sambo er ute og går tur..) Lillian KJEDE SEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mai 2003 #2 Del Skrevet 17. mai 2003 Lillian dah! DEN mannen ?! Må da heller ta Antonio Banderas eller en annen småsnacksy mørkhåret muskuløs heftig hoftevrikkende farlig type... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mai 2003 Nope, Tilde, i dag vil jeg ha en skikkelig MANN!!!! En sterk og voksen og.........mmmmmmmm..........glir snart av stolen her jeg sitter... *humre for meg selv* Antonio er bra nok han, men han er ikke mann nok til mitt behov i dag...... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #4 Del Skrevet 17. mai 2003 Antonio er da ikke noe kjekk..syns jeg da Bruce Willis er kjekkere :D Og Mel Gibson.. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mai 2003 #5 Del Skrevet 17. mai 2003 He he Ok, forstår hva du mener! skulle jeg se han så skal jeg sende han rett over til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 17. mai 2003 Ja, det er best for deg at du gjør Tilde!!!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mai 2003 #7 Del Skrevet 17. mai 2003 Tja... Med ingen andre kjekkaser i umiddelbar nærhet så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 17. mai 2003 :evil: Pass deg, han er min!!!!!!!! BRUUUUUUUCEEEEEEEE.......... coooome ooooon!!!! ...før jeg sklir av stolen......... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. mai 2003 #9 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg trasket rundt i byn, og nå har jeg vondt overalt. Og så forbanna mange mennesker! "nei, jeg synes ikke, TRÅKK MEG NED!" :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mai 2003 #10 Del Skrevet 17. mai 2003 Hos meg er det FOR KALDT!!!! Droppet alt som het tog i år. Jada,vet det " finnes ikke dårlig vær..."osv., men de klærne jeg kunne tenke meg å vise meg offentlig i(når "alle" andre går i bunad) egnet seg ikke for dette været.Ingen gnagsår i år heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. mai 2003 #11 Del Skrevet 17. mai 2003 Hadde jeg sett linken før, hadde jeg sagt: Taen tur påm Asker museum!!!! Feiret mange barneår med 17 mai der på etterimiddagen, og makan til riktig stemning blant alle stabburshusene og vaffler er vanskelig å finne! Tips til neste år? (Finnes flere fra asker her, ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 17. mai 2003 Hadde jeg sett linken før, hadde jeg sagt: Taen tur påm Asker museum!!!! Feiret mange barneår med 17 mai der på etterimiddagen, og makan til riktig stemning blant alle stabburshusene og vaffler er vanskelig å finne! Tips til neste år? (Finnes flere fra asker her, ja!) Shit, jeg som trodde du skulle si at DU skulle møte meg på Asker museum, da, DonPedro.... Nå ble jeg skuffa asså.... Vafler du liksom... Neste år kanskje? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 17. mai 2003 :oops: :oops: Også gikk det plutselig opp for meg at DonPedro kanskje er en dame??? :oops: :oops: :oops: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. mai 2003 #14 Del Skrevet 17. mai 2003 :oops: :oops: Også gikk det plutselig opp for meg at DonPedro kanskje er en dame??? :oops: :oops: :oops: Lillian Jepp, baby. Maybe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå