CeNedra Skrevet 13. november 2003 Forfatter #481 Del Skrevet 13. november 2003 koselig du stakk innom Labella:) Neida å spørre om hva jeg studerer er ikke frekt i det hele tatt! Å kalle meg Cowboy Laila derimot er veldig frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 #482 Del Skrevet 13. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. november 2003 Forfatter #483 Del Skrevet 13. november 2003 slemt å le.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. november 2003 Forfatter #484 Del Skrevet 13. november 2003 God natta alle sammen. Utenom de som ler rått i dagboka mi og kaller meg obskøre ting. Det vil si, om de sier unnskyld skal jeg tilgi dem som den bedre personen jeg er og så skal jeg si godnatt allikevel................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 #485 Del Skrevet 13. november 2003 Natta, Cowboy Laila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 13. november 2003 #486 Del Skrevet 13. november 2003 Bertha ignorerer oss. Det gjør jeg vel ikke? Jeg har sittet i telefonen i 1 time og 40 minutter. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 14. november 2003 #487 Del Skrevet 14. november 2003 Ha en god fredag CeNedra! Snart er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. november 2003 Forfatter #488 Del Skrevet 14. november 2003 jaha ja. JEG ER IKKE COWBOY LAILA!!!!!!!!!!!!!!! Aha ja, Bertha du har et liv utenom KG? Og takk for at du stakk innom Labella:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. november 2003 Forfatter #489 Del Skrevet 14. november 2003 I dag sto jeg sent opp igjen. Trenger tips til hvordan en klarer å stå opp tidlig. helst 8-9 tiden. Sukk. Er bare så lat og trøtt hver morgen... "fem minutter til" sier jeg 20 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. november 2003 Forfatter #490 Del Skrevet 14. november 2003 Usj, er drittlei. og Nå må jeg dra på jobb. Hater å jobbe ettermiddager. Får jo nesten ingenting ut av dagen... klageklage klage klage.. burde jeg slutte å klage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #491 Del Skrevet 14. november 2003 Hei CeNedra.. du får ha en god helg.... men si, du synes vel ikke jeg ser så skummel ut nå :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. november 2003 #492 Del Skrevet 14. november 2003 Ny avatar ? Nei, nei, nei ! Jeg skal IKKE kalle deg cowboy Laila, men jeg får noen assosiasjoner som ikke er helt bra. *Prøver å konse om PUSEN i avataren og ikke klærne* Det er kjipt å jobbe ettermiddag, helt enig med deg der ! Så her er en kleeeeem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 #493 Del Skrevet 14. november 2003 Yeeeeehaaaaa! God helg, Laila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #494 Del Skrevet 14. november 2003 Aha ja' date=' Bertha du har et liv utenom KG?[/quote'] Nei, egentlig ikke. Dette forstyrret meg virkelig. Har du et par sporer til låns, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. november 2003 Forfatter #495 Del Skrevet 14. november 2003 KOSELIGE KAKEMONSTER!!!!!!!, og takk for klem HildeKS. deretter overseoverse, også neida neida kjære Bertha, jeg har ingen sporer så det så!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 #496 Del Skrevet 14. november 2003 Formell beklagelse Jeg beklager med dette den tankeløse mobbingen av CeNedras avatar. Ved nærmere øyensyn, ser jeg helt klart at det ikke er Cowboy Laila. Ikke Dolly Parton heller. Kanskje ligner avataren mer på Elvis i tidligere år? Men uansett hvem avataren skal forestille, får man asosiasjoner til bønner og flesk rundt bålet, og lange dager i solskinnet over endesløse sletter sittende oppå sin gamle traver, dueller i hovedgaten utenfor saloonen, damer i fargerike og dypt utringede kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #497 Del Skrevet 14. november 2003 Dette rimer ikke, LH. Hun påstår hun ikke har sporer en gang?! :klø: Jeg tror rett og slett CeNedra er Dame Edna i sivil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 17. november 2003 Forfatter #498 Del Skrevet 17. november 2003 bup :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 17. november 2003 Forfatter #499 Del Skrevet 17. november 2003 jeg tror jeg er lei av å skrive kg.dagbok. mine kreative evner har dødd. idag. kl 1802. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 17. november 2003 #500 Del Skrevet 17. november 2003 :o Det nekter jeg å tro! Pell deg tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå