CeNedra Skrevet 17. september 2003 Forfatter #281 Del Skrevet 17. september 2003 hehe, marianne, nydelig er relativt, ellers alltid hyggelig med tungestrekking annalovinda og koselig at du syntes nettsia var stylish kinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. september 2003 #282 Del Skrevet 17. september 2003 Hallois CeNedra!! Bukker og neier for fagre ord i min dagbok! :D Dvs, jeg klarer ikke å neie, kanskje ikke bukke heller, for jeg har så vondt i høyre beinet mitt... Men jeg smetter ihvertfall innom og sier hei! Ha en strålende kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 17. september 2003 Forfatter #283 Del Skrevet 17. september 2003 hyggelig huldre jenta, at du stikker innom. hei hvor det går. jeg har besøk og vi koser oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. september 2003 #284 Del Skrevet 18. september 2003 Så fint at du koser deg med besøk ! Jeg får besøk i dag og hun blir til søndag. Gleder meg veldig ! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2003 #285 Del Skrevet 18. september 2003 Fort inn og fort ut *host host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. september 2003 #286 Del Skrevet 18. september 2003 *måtte bare inn for å titte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. september 2003 #287 Del Skrevet 19. september 2003 Na na na....nu nu...lala..lalalala:"...you werent there...distant far away....it's like this every day......wonder if you come..." Oh LALA! =) GOD GLEH! :"...you werent there...Distant far away....it's like this every day......wonder if you come..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #288 Del Skrevet 19. september 2003 Kjempefast!!! :rive og slite i tau-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. september 2003 #289 Del Skrevet 20. september 2003 "see you one angain".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 20. september 2003 Forfatter #290 Del Skrevet 20. september 2003 wow. fullt av hilsener fra bakbunde revetisper, folk med ustødig musikksmak, innomtitting og besøkshosting. jeg er beæret. kanskje jeg burde feire:) hurra hurra og hoppla. jeg er så trøtt fy så trøtt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. september 2003 #291 Del Skrevet 21. september 2003 Fant nettopp ut at jeg egentlig vil være trønder. Skal jeg anlegge bart mon tro?? Er du ikke trønder? Uansett, du trenger ikke anlegge bart, det er mye annet du kan gjøre. For eksempel.. (feiger ut ) God søndag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. september 2003 #292 Del Skrevet 21. september 2003 "see you one angain".... Ja ja, enda en skrivefeil - jeg er så susa i hodet .....eller lav grad av dysleksi..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 21. september 2003 Forfatter #293 Del Skrevet 21. september 2003 hyggelig du stakk innom Embla:) og neineineinei *ristepåhodet* jeg er ikke trønder. og Care: fint å høre at det kun var lavere grad av dysleksi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 21. september 2003 Forfatter #294 Del Skrevet 21. september 2003 rydde skapet og kottet i dag. spre innholdet i stua. spørsmål til alle smartinger som besøker dagboka mi: Vet noen av dere hvordan gjenstander og ting fra et 3,5m2 kott og et lite skap kan dekke gulvet i en 22m2 stue? utvider tingene seg? krymper stuen? og hvordan i all verden skal jeg klare å rydde alt dette før sengetid? Store sukk fra søndagsrydder CeNedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #295 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg er ingen smarting, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg kunne godt ha hjulpet deg med å rydde opp. Hjalp det da? Åssen har du hatt det i helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 21. september 2003 Forfatter #296 Del Skrevet 21. september 2003 jeg er en smarties. jeg samler på fonter. fra i dag. fonter er pene. jeg vil ha så mange som mulig. jeg skal ikke legge meg før jeg har funnet alle fontene på nettet som er gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 22. september 2003 #297 Del Skrevet 22. september 2003 Hvorfor blir det alltid bare mer rotete når man skal rydde grundig? Hvorfor er det så mange ting som blir til overs? Lurer på om det ikke er lurere å bare feie ting under teppet, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 22. september 2003 Forfatter #298 Del Skrevet 22. september 2003 klips, du misforsto alt. jeg skal spørre og du skal svare. men du har forsåvidt helt rett. det blir alltid mer rot av å rydde ordentlig. Husker i de dager jeg bodde hjemme og iblant skulle rydde rommet mitt. Innholdet i en stykk kommode, tre stykk skrivepultskuffer og en stykk klesskap ble veltet ut på et 13 m2 gulv og jeg rydda til midnatt. Husker at mammaen min sa jeg måtte legge meg fordi jeg gikk tross alt på barneskolen. Tror ryddeprosjektet tok meg to-tre dager. faktisk. Så da fikk jeg den store lærepenge at man kan la være å rydde, og det har jeg følgt fram til i dag. Nok nostaligiske barndomsminner. Nå må jeg lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2003 #299 Del Skrevet 22. september 2003 Du er fra Karmøy du! Behold avataren din du CeNedra! Den er så fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #300 Del Skrevet 23. september 2003 å Fy fader CeNedra nå er jeg tidlig i dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå