Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Heisan

Nå har jeg også dagbok ting her

jaja hva skal jeg skrive...

imorgen er det 17mai..

skal vel legge meg nå så jeg kan stå opp tidlig og se på tog...

hurra hurra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ha lest i dag på eksamen jeg skal ha neste uke, men fikk en bok i posten....

Mer, nå, igjen av Elisabeth Wurtzel. Hun som skrev Prozac Nation og Bitch. så jeg leste heller den... Det er ganske rart. Det jeg har gjort i dag er altså lese en bok. Er kanskje bokavhenging. Har jeg først begynt, slutter jeg ikke.

Dessuten har jeg laget en nettside ting om tegneserie i flash. Eller jeg har laget litt til på den. Den er ikke ferdig enda, men jeg holder på. Idag fikk jeg til å legge tekst til når en trykker på knappene.

Så altså jeg skulle lese minst 10 timer økonomi i dag, men jeg har altså lest ut en bok og laget en halv nettside....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så altså har gjort forferdelig andre ting enn å lese...

jaja men, får lese litt etter barnetoget imorgen da...

Cen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mai, hipp hurra, alle er glade, masse knallerter, sirkus i byen, hipp hurra, is, softis, pølser og kliss. burde vært så glad som jeg var da jeg var liten, men jeg er så forferdelig trøtt.... russenaboer burde vært bannlyst, etterlyst og kanskje til og med skutt.

jeg treeeeenger søvnen min. "åh førsteetasje er sååå praktisk". men neida ikke når det er rett ved inngangen og 1000russer har røkt 1000sigaretter i løpet av natten og sunget og brølt og hoiet og skreket og skikkelakke skikkelakke jazz bom dø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann!

Ville bare ønske deg velkommen som dagbokskriver jeg :D

Sjekka ut tegneserien din da. Så flink du er :D

Russen kan bli ganske plagsom til tider ja, men gudsjelov er det bare for noen uker av året..Men kan ikke være særlig gøy å ha de hengende utenfor døra. Kan nok tenkes jeg hadde klikka litt da ja.

Du får ha en fin 17.mai i dag da! Og kos deg med lesinga :blunke:

Klem fra Angeleyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei angelseyes, takk for velkomsten:)

JA heldigvis er russestyret over imorgen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søndag. lest litt i dag. spist litt kjøttkaker med brokkoli, gulerøtter og blomkål. Tror Fedon har ubevisst sneket seg inni bevisstheten min og sitter der inni og hvisker: ikke spis brødskiver, ikke spis poteter... ikke det at jeg liker poteter fordi det gjør jeg ikke.

Pluss funnet verdens søteste og beste tegneserie...

www.dorktower.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha!

klokken er snart halv fire of jeg er enda våken... uff uff..

men jeg har ihvertfall lest litt i dag, og også laget mer på min flashwebside om tegneserier.

jeeeeesp

og godnatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Skulle ikke du vært i tronsalen på Riva sånn rundt 17. mai 'a? :ler:

Eller var det 17. juni...?

g..dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan dorian, men faktisk tronsalen i Riva er under opppussing denne sommeren, så der kan jeg ikke være. Mye støv og jeg er allergisk skjønner du:)

ellers hyggelig du tok turen innom her:) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidene mellom midnatt og klokken fire liker jeg best. da er jeg mest våken, mest fantasifull og glad. Men med kommende eksamener og helgejobbing er ikke mitt lille nattevesen helt kompabil i denne verdenen. ganske urettferdig egentlig. Her er jeg på mitt beste mest ressurssterke jeg og så disser samfunnet meg. Skal få meg nattejobb en gang, eller en frilansjobb i noe så fungerer det nok. Men hva nattejobber har de da? nattevakt, superhelt, bensinstasjonperson, sju-elleve-budeie og kanskje radioprater. har ikke akkurat lyst på noen av dem.

Så tenkte jeg at jeg kanskje burde starte eget firma i noe jeg er superduper flink til. Så kunne jeg vært konge-guru-sjef. Også kan jeg ansette kun nattepersoner, så kunne vi alle komme på jobb på kvelden, kanskje i sju tiden og jobbe til to tiden på natta. Måtte vært noe kreativt og moro. Kanskje et idemakeri eller noe lignende.

Men foreløbig er jeg ikke konge-guru-sjef i noen bedrift, så jeg får nok legge meg så jeg kan stå tidlig opp imorgen. øve meg til eksamen liksom.

så godnatta :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg la meg visst ikke, var for sprudlende av ideer.

lagde denne lille snutten for moro

godnatta nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere som er aktive om natta :roll: .

Rundt midnatt begynner jeg å bli fryktelig kreativ og lyyys våken :o .

Nå har jeg spilt tetris og fjernet alle teppene i dukkehuset mitt. Snart er det vel på tide å innta horisontalen.

Flott side du har forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lea, det er bra jeg ikke er alene:=)

hehe tetris og dukkehusopppussning ved mørkenattetider.... :ler:

morsomt

koselig du stakk innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åååh nettopp ferdig med en eksamen. dejlig følelse.

satt og leste til klokken fem i dag morges, sov noen timer og gikk på eksamen, skreiv 11 sider og nå ferdig. dejlig jepp jepp.

så nå må jeg lese på neste som er på mandag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. sånn rar dag i dag. Da jeg våkna opp hadde jeg ikke helt lyst til å stå opp, så jeg tusla til bokhylla og lette etter ei ulest bok. Fant ei som het "doktor romand" som handler om en lege som ikke er en lege, han har bare latt som hele tiden fra han strøk til eksamen på det andre legestudent året. Han dreper sin kone, sine barn og sine foreldre da det rakner for han i en alder av 30-noe. litt mye innestengt angst for at noen skal vite at han egentlig er en bløff. Sånn begynner boka, og jeg måtte nesten lese den ut, før jeg sto opp. mmm, produktivt, hehe ligge i senga fra 11 til 2 og lese ei bok.

så har jeg rydda og vaska opp og bretta klær... og spist litt. og oi oi oi nå er klokka snart halv fem og jeg må lese mye studier-greier da min neste eksamen nærmer seg. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsdikt:

Sansefanger sanker tanker,

nynner sanger,

synger rent.

noen ganger

fange sanser;

føle, se

andre ganger

gråte, le

-Cen-25.5/13:48-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...