Gå til innhold

Menns kokkekunster

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med mannfolk på kjøkkenet? De roter og søler. Og bruker posemat. Oppvasken er strødd utover, ingenting er skylt. Og er de gourmetkokker, så er de like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du må ha vært litt uheldig der - jeg har opplevd opptil flere menn som er helt "perfekte" :lol: på kjøkken - tenk det,Hedda!!!

De lager saus fra schratsh og rydder i vei..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

tror jeg er veldig heldig da :) samboeren min er veldig flink på kjøkkenet, han er vel egentlig mer ryddig av seg enn meg :oops: . og posemat er vel ikke det du finner oftest på kjøkkenet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, samboeren min er kokk så jeg kan vel ikke akkurat klage :briller: verken på kvaliteten på maten eller på ryddingen. Posemat er ikke-eksiterende på vårt kjøkken.

Jeg kjenner forresten flere menn (som ikke kokker) som er både flinke og ryddige på kjøkkenet. Så jeg kan ikke si at jeg er enig med deg Vega!! Du har vel bare vært uheldig med mannen din på akkurat det punktet da ;-)

Regner med at ha er flink til en hel masse andre ting da, som kanskje ikke du er like flink til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo er eksepsjonell på kjøkkenet - og han er ikke kokk. Ingen posemat eller søl her nei. Han er skikkelig flink, og på de siste 7 årene vi har vært sammen har jeg lagd mat max 50 ganger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Ikke enig med deg der, både min nåværende og daværende gjør seg bra på kjøkkenet og vet hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kan jeg si - min tilkommende står i dette øyeblikk og har praktisk eksamen i heimkunnskap. Han skal nemlig bli lærer... Så det er lite posemat hos oss, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...