Transmogrifier Skrevet 25. mai 2008 #1 Del Skrevet 25. mai 2008 Kan noen svare meg på det? Søker på google images etter fat mons, mons pubis, bollemouse, pubic mountain osv, men jeg finner ingen skikkelige xxx bilder av damer med bollemus. Noen som kan være litt behjelpelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Del Skrevet 25. mai 2008 I følge CLUE ordboka på pc'en min så er bollemus cunt på engelsk.. eller det står cunt (an extremely curved one) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 25. mai 2008 #3 Del Skrevet 25. mai 2008 jeg finner ingen skikkelige xxx bilder av damer med bollemus. Noen som kan være litt behjelpelige? KG-damene pleier å være behjelpelige med slikt på PM. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Del Skrevet 25. mai 2008 Camel toe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 25. mai 2008 #5 Del Skrevet 25. mai 2008 det kalles the beatle bonnet. akkurat som volkswagen bobla! derav navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 25. mai 2008 #6 Del Skrevet 25. mai 2008 Camel toe nei, camel toe er når man kan se musa gjennom buksa e.l. slik at man kan se "sprekken". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #7 Del Skrevet 25. mai 2008 nei, camel toe er når man kan se musa gjennom buksa e.l. slik at man kan se "sprekken". Ah, jeg tenkte at det var den synlige versjonen av bollemus. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. mai 2008 #8 Del Skrevet 26. mai 2008 Cunt er "kuse"... Dvs det skitneste ordet for en kvinnes underliv, så stygt at skikkelige jenter ikke sier det, men sier C U Next Tuesday... Tror ikke de har noe skikkelig ord for Bollemus på engelsk. Jeg har iallefall aldri hørt det diskutert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #9 Del Skrevet 26. august 2008 Bolle mus heter Camel Toe på engelsk. En Camel Toe kan både være helt bar og naken eller synes uten på klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #10 Del Skrevet 26. august 2008 Camel toe er absolutt ikke det samme som bollemus! Camel toe er et fenomen som oppstår når damer har på seg bukser (eller andre klær) som er så trange (eller passer så dårlig) at man kan lese på leppene. Døvebukser. Musa blir seende ut nettopp som en kameltå, ikke som en bollemus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #11 Del Skrevet 27. august 2008 Bare norske damer som har bollemus, altså. :gjeiper: -g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #12 Del Skrevet 27. august 2008 Er det ikke basin/bowl/bun/roll-mouse, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c-cup Skrevet 27. august 2008 #13 Del Skrevet 27. august 2008 FUPA er ordet du leter etter (fat upper pubic area). Dette ordet kan forresten brukes om både kvinner og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #14 Del Skrevet 6. oktober 2009 bare prøv å skriv puffy pussy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. oktober 2009 #15 Del Skrevet 6. oktober 2009 bollymouse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Royal 42 Skrevet 5. august 2016 #16 Del Skrevet 5. august 2016 Den 5/25/2008 at 3.09, Transmogrifier skrev: Kan noen svare meg på det? Søker på google images etter fat mons, mons pubis, bollemouse, pubic mountain osv, men jeg finner ingen skikkelige xxx bilder av damer med bollemus. Noen som kan være litt behjelpelige? Bolle mus på engelsk er... Mound pussy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #17 Del Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, Royal 42 skrev: Bolle mus på engelsk er... Mound pussy Du opprettet bruker og dro opp en 8 år gammel tråd for dette? Anonymkode: ea87a...082 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 5. august 2016 #18 Del Skrevet 5. august 2016 Bowlmouse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. august 2016 #19 Del Skrevet 18. august 2016 Fat fanny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå