Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 jeg er fullsjuk. andre her? synes kg er blitt en sutreklubb av selvopptatte kjerringer. ? hilsen mrs self Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg er ikke fullsjuk. *sutre sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 fyllesyk nå alt? hakke begynt å drikke ennå jo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Hmm... Sutreklubb? Jeg er i strålende humør jeg... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 hmmmm.... huff fylla sjuk...kan ikke huske hvordan det föltes engang jeg.... :-? ja ja glad er jeg for det skal jeg väre erlig... Noen sier at det er mangel på B-vitamin som gjör at man blir fyllasyk,og at det skal hjelpe om man tar B-vitamin tilskudd rett för man legger seg etter en tur på byne med Mr alkohol??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Hmm... Sutreklubb? Jeg er i strålende humør jeg... Jennifer Me tooooo! Er så blid som ei lerke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 Helvetes amatør som blir fullsjuk!!!!!! lær dæ og drekke veitj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. mai 2003 #8 Del Skrevet 18. mai 2003 Lære seg? Æsj! Og hvorfor skal man "venne seg til" øl? Er det stygt drikker jeg det ikke. Ferdig med det. Har ikke noe behov for å venne meg til det bare for å kunne drikke det. Hmm..sorry, den hørte kanskje til i avsporingstråden?! Midnattsol - som stråler både dag og natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2003 #9 Del Skrevet 18. mai 2003 jeg er ! noe så inn i granskauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. mai 2003 #10 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg var i dag tidlig og er sikkert i morgen også. Spiste en kebab på vei hjem, vet ikke om det kanskje hjelper litt :-? tviler.. Vurderer sterkt en verve, det vet jeg hjelper, hadde det bare ikke vært for den helvetes ekle smaken så hadde jeg drukket det med en gang. Orker ikke mer sitrondrikk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. mai 2003 #11 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg var veldig dårlig da jeg kom luskende hjem til sambo 14:30 idag, men han synes ikke synd på meg (merkelig nok).. Skal man først feste skal man ta det skikkelig ut! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. mai 2003 #12 Del Skrevet 19. mai 2003 Skal man først feste skal man ta det skikkelig ut! :D Noe jeg gjør LITT for ofte.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mai 2003 #13 Del Skrevet 19. mai 2003 Noe jeg gjør LITT for ofte.. :oops: Fester så og si aldri, men må si jeg storkoste meg i går! Kvelden endte med at jeg tok pirattaxi med noen folk som trodde jeg var svensk. Kjempemorro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. mai 2003 #14 Del Skrevet 19. mai 2003 Det blir som regel koselig ute Er forresten merkelig at jeg er så tørst idag.. jeg drakk jo så mye i går! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå