Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Del Skrevet 24. mai 2008 hvor ofte ser man ikke pene damer med mindre pene litt stusselige menn. Ikke nødvendighvis stygge men kjedelige. Er kvinner mer komfortable med menn som ikke er like pene som de!? Ja kvinner har selvfølgelig mulighet til å jukse en del med utseenet da noe vi menn ikke har i like stor grad. Det virker som kvinner tar litt mer av når de ser en vakker mann enn vi menn gjør når vi ser en vakker kvinne. Kanskje fordi vi kvinner er mndre vant til de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 24. mai 2008 #2 Del Skrevet 24. mai 2008 Ja, det finnes flere vakre kvinner enn det finnes vakre menn, det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 24. mai 2008 #3 Del Skrevet 24. mai 2008 hvor ofte ser man ikke pene damer med mindre pene litt stusselige menn. Ikke nødvendighvis stygge men kjedelige. Er kvinner mer komfortable med menn som ikke er like pene som de!? Ja kvinner har selvfølgelig mulighet til å jukse en del med utseenet da noe vi menn ikke har i like stor grad. Det virker som kvinner tar litt mer av når de ser en vakker mann enn vi menn gjør når vi ser en vakker kvinne. Kanskje fordi vi kvinner er mndre vant til de. De mennene jeg har vært sammen med har vært over gjennomsnittet pene, og det har nok ført til at jeg ikke har vurdert mindre pene menn som særlig aktuelle. Selv om det sikkert høres overfladisk ut, er et godt utseende hos mannen viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Del Skrevet 24. mai 2008 Eller kanskje fordi vi kvinner har hjelpemidler som SMINKE og HØYE HÆLER?! Halloen, tenk litt da med den lille nøtten dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. mai 2008 #5 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg tør å påstå at en stygg mann er styggere enn en stygg kvinne. Ellers er det vel egentlig opplest og vedtatt at menn (generelt) går mer etter utseende enn kvinner gjør. Ligger i genene og har helt naturlig årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg synes menn generelt har langt flottere kropper enn kvinner etter 25-30-års alderen. Kvinner holder derimot ansikt, hår, hud osv. mye bedre ved liike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå