Grooo Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Har nettopp åpna en boks makrell-i-tomat, er vel første gang på flere år jeg har det. Ikke akkurat noe jeg spiser ofte kan man si, men det er litt godt i blandt. Men... Hvor lenge kan jeg regne med at denne holder seg i kjøleskapet med lokk på? Har liksom ikke lyst på sju skiver med makrell i dag, og er ikke så sikker på at jeg vil ha makrell i morgen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Den holder seg best hvis du heller den over i noe annet. Da bør den holde i ca tre-fire dager. Makrell får nemlig lett "boksesmak". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni-brud Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Makrell i tomat smaker best nyåpnet, ligger den litt klarer jeg ikke spise den! Derfor kjøper jeg de små boksene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Makrell i tomat er en sånn "dille" som kommer over meg en gang iblant, og da sauser jeg masse makrell på ferskt brød, og hiver agurk og majones på! Men dessverre, man har ofte ikke lyst på 7 skiver med makrell etter hverandre, så hjemme hos oss hender det dessverre at vi kaster halvfulle bokser, og det enda vi er 5 i familien... De små boksene er greie i så måte, men de er litt ferdigtygget, og ikke alle liker det! Jeg synes jo den med Salsa-smak er litt god, da! Men mer enn 3 dager vil jeg nok ikke anbefale deg å ha den liggende i kjøleskapet! Husk også å ta den over i tett boks hvis du vil unngå hermetikk-smaken! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 17. mai 2003 #5 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg tar lokk på den - og spiser jeg den ikke i løpet av dagen eller neste dag kaster jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 19. mai 2003 #6 Del Skrevet 19. mai 2003 De små boksene er greie i så måte, men de er litt ferdigtygget, og ikke alle liker det! Jeg synes jo den med Salsa-smak er litt god, da! De små boksene finnes også med hele "biter" i - hos oss har de dem både på Rema og Rimi.... Ellers er jeg i grunnen enige med resten her - et par dager i kjøleskapet holder, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 20. mai 2003 #7 Del Skrevet 20. mai 2003 jeg synes den kun holder i 1dag, dvs samme dagen den ble åpnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå