NonJuan Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei på du Ikke forsvinn fra dette forumet... eller ta en pause.... Vi... vel jeg får snakke for meg selv... Bli her... jeg trenger deg her... synes du skriver en hel masse bra her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei du NÅ ble jeg både rørt og glad. Enda jeg ikke engang har snakket noe med deg, så setter jeg pris på meldingen din. Takk for at du syns jeg skriver noen bra innlegg :oops: Har ikke tenkt til å forsvinne altså. Men noen ganger får jeg noen stikk. Og ut fra innlegget ditt leste du den tråden jeg startet i går. Den var ikke ment som noe hets eller noe om Helga. Så jo at mange hadde moro med å skrive tysk. Men siden jeg ikke skjønner et kvekk tysk, følte jeg meg uttafor. Det var det eneste jeg prøvde å få fram. Men virker ikke som noen forstod det. Følte meg plutselig så mislikt... Men tror jeg kommer til å trå mer varsomt og tenke mer over hva jeg skriver. Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei! Hvis man titter over de innleggene som denne personen har skrevet.. vil man straks merke at personen ikke finnes lenger.... Og jeg sier som deg..... Ikke kan jeg tysk..... dessuten kunne denne personen bare noen ord tysk selv.... sikkert like mange som deg og meg!!! Derfor ble det for dumt! Men jeg takker deg igjen! Du skriver flott....... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. mai 2003 #4 Del Skrevet 17. mai 2003 Was über mich? Niemand würden mich vermißt haben, wenn ich KG ließ. Bare måtte :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mai 2003 Xeyes!! Vamos a escribir Espanol de cualquier nadie entien den nada! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. mai 2003 #6 Del Skrevet 17. mai 2003 Multa del Oh! pero mi español no es ése bueno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 19. mai 2003 #7 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg skjønner veldig mye nå gitt not! Mye finere bilde i avataren din nå Xeyes :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. mai 2003 #8 Del Skrevet 19. mai 2003 Hehe jasså? Do ikke shønne noen ting? Mye finere avatar nå ja? Hehe det er jo klart det.. har jo fått på meg litt klær igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 19. mai 2003 Synes ikke du var finere med klær! Joooooooodahhhhh........mye finere med klær!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. mai 2003 #10 Del Skrevet 19. mai 2003 Gutter ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mai 2003 #11 Del Skrevet 19. mai 2003 xeyes: Synes du er like fin som alltid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 19. mai 2003 #12 Del Skrevet 19. mai 2003 Pues, entiendo espanol! Uææææ, krøllen til å ha over n'en virker ikke... Kanskje like greit om alle skriver på norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #13 Del Skrevet 19. mai 2003 ñññ Detta går da så fint så Men je hableritte espannjåll je... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. mai 2003 #14 Del Skrevet 19. mai 2003 xeyes: Synes du er like fin som alltid :D :oops: Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. mai 2003 #15 Del Skrevet 19. mai 2003 Ja du er så fiiiin atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 19. mai 2003 Lurer fælt på om Mzfire.... er helt glemt!!!! Her skriver man et innlegg til Mzfire... og nå er det flere tilbakemeldinger til Xeyes enn til henne innlegget faktisk er til!! Har ivaffal ikke glemt henne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mai 2003 #17 Del Skrevet 19. mai 2003 xeyes: Synes du er like fin som alltid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mai 2003 #18 Del Skrevet 19. mai 2003 Og MzFire får ikke lov å stikke noen steder :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. mai 2003 #19 Del Skrevet 19. mai 2003 Hehe neida, hun er i leiligheten under her Så hun blir nok ikke borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. mai 2003 #20 Del Skrevet 19. mai 2003 Ja du er så fiiiin atte. Og jeg håper den var rettet til MEG? *pfff* tullejenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå