Gjest Hilde K S Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 I stedet for å sende en pm så tenkte jeg at jeg kunne erklære i full offentlighet at jeg har stor sans for trådene du starter. De er fantasifulle og morsomme, særlig ditt siste ! ( Om våre første innlegg ) God 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Slenger meg på! Alltid morsomt å se tråder startet av deg Livets Datter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 :o Oj oj oj... Har ikke sett denne tråden før NÅ! Må bare beklage sløvheten, og at jeg ikke har reagert tidligere. Men det var derimot DESTO hyggeligere å finne den! Tusen takk, det var hyggelig å høre. Oversender en ny-utsprungen rose til Hilde K S og Lea, og ønsker dere en solfylt fredag!:D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 20. juni 2003 #4 Del Skrevet 20. juni 2003 Alltid morsomt å se tråder startet av deg Livets Datter! Helt enig! Ser frem til nye ideer og tråder fra deg, Livets Datter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå