Arwen Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Skal ut i dag og lurer på om noen har noen morsomme tips til hva jeg kan gjøre med håret mitt. Lei av den samme kjedelige greia. Har ganske tynt lyst hår til rett under skulderne. Tips tas imot med stort takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Kunne også trengt noen gode tips....*følger spent med på svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Skal dra snart nå, så tror jeg må finne på noe selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Du kan jo f.ex. føne det med skum i så det blir mye volum og så tupere det litt. Deretter deler du det inn i lokker som du tvinner og fester med hårnåler så det blir oppsatt på en rufsete måte. avslutt med litt hårspray så det holder seg på plass. Litt vanskelig å forklare, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Sideskill og hestehale på siden har jo blitt ganske så hot igjen. Ellers så er det fint å tupere opp luggen litt,lage den som en liten hanekam bakover sånn at den står litt opp,feste med spenne og ha en høy hestehale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå