Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D

*Aprin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Sorry da Mim at jeg satt ute på terrassen og strikket bare bittelitt :skratte: Jeg vet heller ikke hva *Aprin* kan finne på som er viktigere enn oss? :klø: Men blir gjerne med på fest jeg! :hoppe::danse:

:skaal::skaal::skaal::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:skratte: utenforstående må tro vi er helt pling i bollen :skratte:

Jaaaa, men så lenge vi skjønner hva vi mener så er det jo heeeelt greit! :skratte: Det er DE som er pling i bollen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er galne!!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

jeg var på sex og singelliv premieren vel!!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Dere er galne!!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

jeg var på sex og singelliv premieren vel!!!! :dåne:

Og du synes DET er en god unnskyldning for å ikke være her? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du synes DET er en god unnskyldning for å ikke være her? :sjokkert:

:jepp: ,syns det var den BESTE unnskyldningen!! Har absoludt planer om å droppe KG til fordel for sex&the city-filmen igjen SNART! :gjeiper:

(dessuten må filmen kunne regnes som research til bryllupet. så da er det HVERTFALL en god grunn :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Jeg vil bli med på Sex og singelliv filmen :hoppe: :hoppe: :hoppe: åååå kan vi gå på kino?? Kan vi, kan vi, kaaaaan viiii?? Pritty pritty pliiiiiiis :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg vil bli med på Sex og singelliv filmen :hoppe: :hoppe: :hoppe: åååå kan vi gå på kino?? Kan vi, kan vi, kaaaaan viiii?? Pritty pritty pliiiiiiis :hoho:

Jeg kan bli med neste helg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan vi!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

den var så gøy!! å så trist!! å så fiin!! skal se den maaange ganger til ja! helt sikkert neste helg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi prøvd å få litt gang på planleggingen etter en liiten dødperiode :fnise: Vi har

* bestemt hvilken mat vi kunne tenkt oss.

* sendt mail til den leverandøren vi ønsker oss på maten, og hørt om han er ledig den dagen

* Skrevet opp andre alternativer, så vi vet hvem vi skal kontakte dersom førstevalget er opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Lokale da, har dere bestemt dere? Kanskje det bare er jeg som ikke har fått det med meg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Ser på lista di at du trenger noen til å pynte bilen på bryllupsdagen, det kan heeeelt sikkert jeg og Pysepus gjøre :Nikke:

Edit: :jepp: skrivefeil!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokale da, har dere bestemt dere? Kanskje det bare er jeg som ikke har fått det med meg :klø:

Ser på lista di at du trenger noen til å pynte bilen på bryllupsdagen, det kan heeeelt sikkert jeg og Pysepus gjøre :Nikke:

Edit: :jepp: skrivefeil!

Har ikke bestemt oss heeelt for lokale enda nei.. :sjenert: Men er rett rundt hjørnet!! Kjære har hatt en ringerunde på de vi hadde på blokka, har strøket en del og et var booka.

trenger vi noen til å pynte bilen?? :fnise: har kopiert lista et sted, så har ikke helt oversikt over hva som står på.. Men det høres definitivt ut som et oppdrag for dere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Du har jo fortsatt litt tid på å finne lokale da :fnise: jeg oppi mitt hode innbiller meg at du og skal gifte deg i sommer :overrasket:

Jupp, men regner med at Pysepus er med på oppdrag-pynte-bilen :fnise:

Du er litt fan av tagging eller?!? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo fortsatt litt tid på å finne lokale da :fnise: jeg oppi mitt hode innbiller meg at du og skal gifte deg i sommer :overrasket:

Jupp, men regner med at Pysepus er med på oppdrag-pynte-bilen :fnise:

Du er litt fan av tagging eller?!? :hoho:

Vi har bare tenkt å bruke vår egen (halv)nye svarte stasjonsvogn, så tror i hvertfall kjære kunne tenkt seg litt tagging. Gjerne litt i rosafarger, og kanskje noe blomster og hjerter? NB: Husk å bruk permanent farge, kjipt hvis det regner av før vi kommer frem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:juhu: :juhu: :juhu: Vi skal pynte bryllups-bil :juhu: :juhu: :juhu:

:skratte:

*Aprin* og mannen må kjøre rundt i stasjonsvogn med hjerter på for evig og alltid - for vi skal bruke permanent farge :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...