DDuck Skrevet 28. mai 2008 #41 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Nå fikk jeg den :hoppe: :hoppe: Endret 28. mai 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #42 Del Skrevet 28. mai 2008 Du får ikke side 3 før du har tatt hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #43 Del Skrevet 28. mai 2008 *Aprin*: selvfølgelig må du kjøpe sølvfat før du kan finne lokale Ikke anelse om hvor dere skal ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #44 Del Skrevet 28. mai 2008 I går gjorde vi noe bryllupsrelatert!! :hoppe: Handla sølvfarga fat, som være en del av borddekorasjonene (med kubbelys og roseblader på) Følte det var det viktigste å gjøre nå. Skaffe lokale er langt nede på lista :skratte: Liker prioriteringene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mai 2008 #45 Del Skrevet 28. mai 2008 å joda... jeg er først på siden så den er litt min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #46 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei hei snuppa!! Om du har link til den siden hvor du kjøpte sånn dings til å lage brudebuketten i og brystbukettene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei hei snuppa!! Om du har link til den siden hvor du kjøpte sånn dings til å lage brudebuketten i og brystbukettene? Har hatt babylunch i dag, med 5 jenter og 5 babyer i alderen 1-10 mnd. Hektiske tilstander i min lille stue!!! Har derfor ikke hatt så mye KG-tid Men du fikk linken på msn, så regner med der er ok? Hvis noen andre vil ha link til sånne dingser; www.wedshop.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #48 Del Skrevet 29. mai 2008 Har hatt babylunch i dag, med 5 jenter og 5 babyer i alderen 1-10 mnd. Hektiske tilstander i min lille stue!!! Har derfor ikke hatt så mye KG-tid Men du fikk linken på msn, så regner med der er ok? Hvis noen andre vil ha link til sånne dingser; www.wedshop.se Det er kjempegreit! Sendte mail og bestilte litt diverse ting - hjem til mamma selvsagt Hvordan betalte du? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er kjempegreit! Sendte mail og bestilte litt diverse ting - hjem til mamma selvsagt Hvordan betalte du? :klø: Betalte i nettbanken min.. Et eget menyvalg som het betaling til utlandet eller noe slikt.. Fikk grei forklaring fra wedshop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #50 Del Skrevet 29. mai 2008 Betalte i nettbanken min.. Et eget menyvalg som het betaling til utlandet eller noe slikt.. Fikk grei forklaring fra wedshop. Det fikk jeg også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #51 Del Skrevet 5. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #52 Del Skrevet 5. juni 2008 *inneogklemmer*Aprin*såpladdeflatsomjegbareklarerfordijegersåglad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 5. juni 2008 så hyggelig å være til hjelp!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #54 Del Skrevet 5. juni 2008 så hyggelig å være til hjelp!! :rødme: Bare vent til det er under to måneder igjen til ditt bryllup og du får vite via en tilfeldighet at du mangler en servitør Men heldigvis var mamma mer hysterisk enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #55 Del Skrevet 6. juni 2008 Kanskje jeg skal ordne servitører selv til vårt bryllup og be *Aprin* og Pysepus om å servere.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #56 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Kanskje jeg skal ordne servitører selv til vårt bryllup og be *Aprin* og Pysepus om å servere.......... Endret 6. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 6. juni 2008 Kanskje jeg skal ordne servitører selv til vårt bryllup og be *Aprin* og Pysepus om å servere.......... JA! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #58 Del Skrevet 6. juni 2008 Men hvis vi skal servere, får vi ha show likevel? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #59 Del Skrevet 6. juni 2008 Underholde mens vi spiser kanskje?? Istedet for tørre taler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #60 Del Skrevet 6. juni 2008 God helg snuppelupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå