Gå til innhold

Bolere

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ja vet det er en annen diskusjon om bolere/muskelmenn men den ble litt bolerfiendtlig.

Når jeg skriver bolere/muskelmenn mener jeg bolere og muskelmenn.

Jeg vet at ikke alle muskelmenn ikke er bolere men de er gigantisk store de og.

I disse tider hvor mange gutter/menn har en tendens til å bli mer og mer feminine virker det som det blir flere og flere bolere/muskelmenn. Er det sånn at de som er veldig i mot veldig femine metroseksuelle menn som mange vestkangutter er.

oppsøker de miljøer med bolere og ønsker bli større muskle slik de kan markere avstand fra sossete jentegutter med langt hår med hårbøyle?

mulig jeg tar feil ,har ikke levd i så mange år, men jeg synes det blir flere og flere av de akkuratt som det blir av disse såkalte femi mennene.

ja jeg vet bolere er jålete og de er opptatt av hvordan ser ut og tar myeeeeee solarium men de ser jo ikke akuratt androgyne ut da!

Et spørsmål:

Når oppsto disse bolerne? hvem startet trenden?

Vil fremtidens menn utelukkende bestå av veldig feminine menn på den ene siden og bolere/muskelmenn på den andre?? bare en tanke

Jeg har ingenting i mot bolere eller femi menn. bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, framtida vil først og fremst bestå av svært mange overvektige menn. Bolerne utgjør nok bare en liten del, det er fortsatt tungt å løfte vekter, selv om du knasker stanozolol og nandrolon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodybuilding har eksistert i årtier, det er ikke noe nytt fenomen og er neppe noe motreaksjon på en periode med androgyne menn i motebildet.

For noen har kroppsbyggingen utviklet seg til en sykdom, motsatt av anorexi - de kan ikke bli store NOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...