Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvor er d blitt av Vibeke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Tror hun var her for ikke såå lenge siden ? Hun er er nok snart igjen :D Kom da Vibeke : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Tjihi ..var bare nedom butikken og kjøpte blå brus..den er full av skumle e-stoffer og sørger for den ekstra lille spenningen i hverdagen min.. Vibeke (lever heeelt ytterst på kanten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Så koselig du er, Vega :D Diva også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 skal d ikke mere til nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg er også koselig altså! Kooom tilbake Vibeke! *smisker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 skal d ikke mere til nei..... Jeg gikk over gaten på rød mann tidligere i dag, SS, kom ikke her og kom her!!! Vibeke ...oki, grønne mannen blinket og skiftet til rødt før jeg var helt over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. mai 2003 #8 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg er også koselig altså! Kooom tilbake Vibeke! *smisker* Med den avataren din, Lea, er du bare helmax! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #9 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg gikk over gaten på rød mann tidligere i dag, SS, kom ikke her og kom her!!! Vibeke ...oki, grønne mannen blinket og skiftet til rødt før jeg var helt over... d er jo slike små hverdagskriminalitet som gjør livet verdt å leve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #10 Del Skrevet 16. mai 2003 rød brus. e du ikke inne på snikk snakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #11 Del Skrevet 16. mai 2003 æ e egentlig ikke en superaktiv bruker, starta en gjettelek på snikksnakk - :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. mai 2003 #12 Del Skrevet 17. mai 2003 Er visst superaktiv bruker, jeg. Uten unnskyldning. I dag, siden det er 17. mai, skal jeg kjøpe rødbrus? Eller kanskje is. Is er bedre. Lurer på hva slags galskap jeg skal finne på i dag. Lese til eksamen på en dag som denne, kanskje? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå