Gjest Ethereal Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Som smittet av parfymebasillen, irriterer det meg at vi bare får tak i såkalte mainstreamparfymer her i landet. I utlandet har jeg hatt sjansen til å teste mer spesielle saker, som for eksempel parfymer fra Creed eller Annick Goutal eller Artisan Parfumeur, men det er trist at man ikke har sjansen til å få kjøpt dem i Norge. Så resultatet er at jeg får mine utenlandske venninner til å sende meg prøver, og får hjelp til å skaffe dem. Akkurat nå sitter jeg med Eau de Charlotte fra Annick Goutal på håndleddet; lukter frukt og vanilje, og blir vanvittig god etter noen timer. Noen andre som har erfaringer med slike dufter? Eller som vet om noen steder i Norge som selger uvanlige dufter?? M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Er vel å ta i å kalle dem uvanlige, men Guerlain har ivertfall endel parfymer som ikke er vanlige, eller veldig godt kjente her i landet. Jeg har "Nahema", "L'Heure Bleu" og den godt kjente "Shalimar" og liker alle veldig godt. Får ikke tak i dem noe annet sted enn i Oslo - tror det var i parfymeriet på Steen og Strøm. Suz - også sær på lukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei, Suzy, Hvis du er litt sær kan du jo teste ut http://www.ausliebezumduft.de/ Der kan du også bestille prøver; jeg bestilte 7 stk og det koster meg 15 Euro. Hvis jeg bestiller noe i ettertid, får jeg 5 Euro rabatt på det. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Dette så morsomt ut! Hvor mye er 15 euro i norske kr da? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Skal man ikke da gange med 7-8 eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Dette så morsomt ut! Hvor mye er 15 euro i norske kr da? Suz Det kan finne ut på denne siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 117.594 NOK med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 19. mai 2003 #8 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg bestilte prøver på fredag, og gleder meg til de kommer. Iflg folk jeg kjenner i Tyskland, er servisen fantastisk bra, og hvis man har spørsmål om noe som helst, får man svar ganske raskt. Det eneste som bekymrer meg, er evt toll og moms, men jeg vurderer å betale en av mine tyske venninner for å kjøpe for meg, for så å sende til meg i posten. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå